Yanakta egzama

Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık yanağında egzama var. Doktor 5 günlük krem verdi kullandık, geçti. Şimdi tekrar yenilendi. Ne yapılabilir?


Merhaba. Acaba sizinkide böyle miydi bende götürceğim de egzama mı bu acaba

Evet böyle

Geçmedi mi peki

Tekrarlandı

Bizdede vardı hatta daha yoğundu doktorumuz mustela stelatopia krem ve şampuanını söyledi iki günde geçti kullanınca

Bizimki bu şekildeydi

Merhaba geçmiş olsun egzama için bitkisel ürün mevcut isterseniz yardımcı olabilirim bebeklerde de kullanilmiş öncesi sonrası da mevcut :maple_leaf: