Merhaba anneler, bebeğim 4 aylık yanağında egzama var. Doktor 5 günlük krem verdi kullandık, geçti. Şimdi tekrar yenilendi. Ne yapılabilir?
Evet böyle
Geçmedi mi peki
Tekrarlandı
Bizdede vardı hatta daha yoğundu doktorumuz mustela stelatopia krem ve şampuanını söyledi iki günde geçti kullanınca
Merhaba geçmiş olsun egzama için bitkisel ürün mevcut isterseniz yardımcı olabilirim bebeklerde de kullanilmiş öncesi sonrası da mevcut ![]()


