Canım çok geçmiş olsun. Yaniginiz ileri derece değil çok şükür. Benim büyük oğlum kaynar çayla yanmıştı. Tedavisi 2 yıla yakın sürdü. Sizinki çok daha hızlı iyileşecek ve yüksek ihtimalle iz kalmayacak.
Çok geçmiş geçmiş olsun abla çok üzüldüm rabbim çocukları nazarlardan korusun kıyamam kuzum benim
Kizlar hepsini okudum tek tek cevap veremiyorum kusura bakmayin. Toplu yazacam. Kantoron yagi dun surdum onun disinda silverdin suruyorum doktorun 3 gun yapmamiz gerek dedigi pansumani asla yaptirmiyo tutup cikariyo daha elimde krem bile gorse kaciyo agliyo uyurken gogus kismina binsekilde yapistiriyorum geri cikiyo ama biraz duruyo cenesine asla koydurmuyo iz kalmasindan falan gecdim artik enefeksiyon kapmadan duzelseydi bi valla cok zormu cene altindada olunca surtunuyo surekli bide yuz ustu yatiyo dondurdukce agri ates yok keyfi cok yerinde elinide asla dokunmuyo. Nazar degiyo zaten 2 gun disari cikdik olan oldu malesef
Hüveyda nasıl oldu Doğa .
Huveyda yanık dereceleri nedir acaba.. benim oğlumda 2 ileri 2 ve 3. derece yanıklar vardı. Cok şükür hepsi geçti. Yanık derecesine göre fikir sunacaktim. Ayrıca çocuğun yaraları daha açık su an kantaron yağı sürülmez ki. Şu anda krem kullanman gerek. Doktor mu dedi kantaron yağı kullan diye.
Keyfi falan iyi bi degisiklik yok canim agrisi yok sanirim olsa durmazdi
Derece soylemedi doktor ama derin degil dedi ilk 3 gun yanik derinlesir ama 3 gun pansuman olacak dedi hastanede yaptirmadi ortaligi yikdi doktor malzemeleri yazdi aldik ama bizde yapamadik uykuda bile sokup atiyo dun 2 saat anca takili kaldi. Kantoronuda goren herkez dedi gazli beze dokup degdirdim yarasina baskada yapmadim doktor kremde yok surmiyceksiniz dedi canim. Plastik cerrahi dedi ama biz silverdin suruyoruz sabah aksam bikere pansuman yaptirmiyo cunki
İyi olmasına sevindim.
Sagol canim enfeksiyon kapmadan bi duzelseydi tek derdim o suan
Ooyyy kuzum benim ,inşallah kısa zamanda geçer
İnsallah bacimmm
Pansuman önemli ya ağlasa da yapabilseniz, Dışarı cıkartma bari yarasını kapatamıyorsanız.
Huveyda Doğa’yı Opsene .
Birce Naz senin kızın fotoğrafı gorunce öpüyor![]()
Kızımın yerine öp barııııı![]()
![]()
![]()
Aglasa sadece inan o elleri ayaklari kuş gibi cirpiniyo sokup atiyo gogsune yapistirdigimizi dun 2 saat kadar durdu bu seferde yapiskanlari sokemedik rezilligimizi bi goreydin. Disari cikarmiyom aynen bacim . Oyyy operim tabi kizz sende bircemi op kurban olurum ona benn
Kıyamam ya ben ona. Yanlışlıkla yanık yerine el falan değse bile acır heralde orası çok açıkta ya nasıl koruncak Allahtan ellemşyor bak başka çocuk olsa kırk kere ellemişti . Kıyamam canım benim. Tez vakitte iyileşsin inşallah
Çok geçmiş olsun canım Allah korumuş genede… ne derece yanık bilmiyorum ama kantaron yağı işe yarayabilir araştır istersen
Ayyyy içim acıdı çok geçmiş olsunnn, güzelliğe nazar değdi annesi Allah esirgesin pis nefesten
Hic dokunmuyo Allahdan canim bizede dokundurtmuyo agri aci yok aglamiyo hic normal halinde yuz ustu bile yatiyo. Aminn canimm
Sagol canimm derece soylemedi doktor kantoronu bikere denedim cok agladi yakdi galiba
Amin bacimm aynen 2gun disari cikardim olan oldu
