Hanımlar merhaba ben gurbette yaşıyorum küçük bi ilçede iki yıldır. Kimseyi tanımıyorum apartmanda bi kendi katımdaki teyzeleri tanıyorum. Bugün kızım uyurken zil çaldı çocuk ağlayarak uyandı herneyse kapıyı açtım orta yaşlı bi kadın doğalgazcılar geldimi size dedi. Apartman bu yaz doğalgaz bağlattı, yarım açtım kapıyı tanımıyorum etmiyorum selam sabah yok direk bana geldimiler evdemiler diyor çocuk paçamda ağlıyor şaşırdım ne yapacağımı hayır biz bağlattık baya oluyor dememle şap diye kapıyı açıp içeri girdi bende korkuyla kızımı kucağıma aldım avazı çıkdığı kadar ağlıyor sesini yükseltti kızıma noldu niye ağlıyon diye bende o an teyze çıkarmısın evimden rahatsız ediyosun diye tepki gösterdim aman allahım nasıl söyleniyor çıkdı kapının önünde bana ne oldu bi soru sorduk ne bu tavırların demeye başladı bende çocuk korkuyo gidermisin dedim kapıyı kapattım suratına çok korktum bende apartmanda yarım saat söylendi yandaki teyze geldi niye kovuyosun diyor bana haksızmıyım sizce ay yarım saattir ağlıyorum neye uğradığımı şaşırdım
Tepki vermekte haklısıniz müsade istemeden içeri girmeye çalışması yanlış bir şey kimseye de güven olmaz bu zamanda tanımadığınız birini eve almak zorunda değilsiniz bırakın insanlar ne düşünürse düşünsün anlamak istemezlerse bu onların problemi olsun
Kim olursa olsun o sekilde evine giremez az bile yapmissin hayirdir yani neler duyup goruyoruz seni kotu bilsinler bos ver aglamada bunun icin. Yan komsum annemle ayni yaşda gunluk iki kere oturup kahve iceriz aksam cayinda beraberiz daha bikere bike kapidan iceri o sekilde ben buyur etmeden girmedi cani skkin oldugu zaman kapiyi calar girebilirmiyim der bende ayni sekilde. Sen bugunki tepkini vermeseydin hep yapardi bunu canim
Ya evet hiç bi izin vs yok bi anda kapıyı açıp içeri daldı korktum valla bide benim için cahil yeni yetmeler komşuluk bilmiyor diyor kapının önünde çok sinirlerim bozuldu
Ağlayıp kendini üzme bostan yere. Sen yaptığında sonuna kadar haklısın. Ne demek izinsiz müsade istemeden içeri girmek. Bu ne saygısızlık, görgü bilmezlik, koskoca kadın olmus
O nasıl bir saygısızlık .Sen buyur etmediğin sürece ne denle girer bir de tanımıyorsun. Ben de nazikçe çıkmasını isterdim..Yada bilmiyom.ya o an belki bnde oyle yapardim![]()
Çok iyi yapmışsınız ve gayet insanca söylemişsiniz. Bu ne üslup hele bir de bebeğinize karşı. Hiç üzülmeyin sıkılmayın en doğru hareketi yapmışsınız böyle patavatsız birine. Kapı önünde konuşmalarını duysam ona da çıkar bagirirdim ben. Hadsize bak. Canım anneler zillerinizin üstüne de “Bebek uyuyor lütfen zile basmayın” yazın kağıda asın. Baktınız çalan var hâlâ. Zili sökün. Ben söktüm gitti valla. ![]()
Oyle destursuz iceri dalan kendi edep adap bilmeyen de kendisi insanca musade alsaydi belki musait sen alabilirdin iceri belki.cocugunu korkutan bide uste cikan da halen neyin kafasini yasiyo.gidiyo bide seni sikayet ediyo utanmadan.ayni apartmanda yasiyorsun diye onlarin kullarina uyacakmisin.haneye tecavuz eden de o.bosuna uzulme o hadsiz kendini bilmez kadin yuzunden.
Cahillik eve her önüne geleni almaksa bırak cahil kal canım asıl bir insanın evine destursuz girmek cahillik
Yanlış yapmışsın kapı deliğinden bak tanımadığın biriyse kapıyı bile açma. Haberlerde neler duyuyoruz değil komşu kim olursa olsun. Geçen gün bi haberde komşusu evini soydu diye bi haber çıktı. Kadındaki hadsizliğe bak buyur etmeden evel eve girilirmi belki benim kocam evde üstü başı müsait değil ne münasebet herkes yerini bilsin. Benim 10 ve 7 yaşındaki kızlarım bile bebekli komşularımızın zilini çalmaz kapısını tıklatır çünkü annelerinden bunu öğrendiler.
7 senedir bu evimde oturuyourm daha bir komşum gelmedi bende kimseye gitmedim arada kadınlar toplanıp sarma dolma yapıyor benide çağırıyor ama hiç uğraşamam her seferinde kesin birilerini kotuluyorlardir alttaki kadını hiç sevmiyorum zaten hal hareket tavır çok cıvık değişik değişik sorular soruyo tüm apartmanda onun akrabası zaten kendi arkadaslarim akrabalarım arada gelirler ben giderim ama komşu sevmiyorum ben
Sen biliyosunda ne işe yarıyor edep ogrenmemissin insan dan diye girer mi musaitmi değil mi diye bı sorsaydin bari deseydin sendr
Aynı ben 3 yıldır bu binadayim. Kimse bebek gormeye bile gelmedi tek yan komşumuz müdür yardımcısı onunla konuşuyorum.sadece o geldi bebek gormeye . Ya bir de benim.binadakiler hep.memur öğretmen,polis ,müdür,zabıta, hepsinin de eşleri de calsiyir . Karşımızda park var hiç parka bile çıkmıyorum ben . Hatta zilimiz bozulmuş. Normalde çalan istediği kadar çalsın kargo olmadıktan sonra kimseye açmıyorum. Disarda kendi çevrem var gelen giden olursa öyle olur.
İki yıl oldu buraya geleli kimsenin ne evine gittim ne kapısını çaldım katımdaki teyzeler gelirdi arada bir tek o. Birde ben kendi evimden gelin çıkdım eşim sıkı sıkı tembihler beni yeni gelin olduğunu biliyolar kimseyi eve alma altınlarım evde küçük biyer herkes birbirini tanıyor ama ben kimseyi tanımıyorum kimin ne olacı belli değil diye korkutur beni. Valla şok geçirdim kapıyı yarım açtım sorusuna cevap verdim şak diye kapıyı itip içeri girdi yüzü tanıdık da değildi apartmanda görmedim hiç. Birde kızıma bağırıyor ne ağlıyon ne oldu diye çıkarmısın evimden rahatsız ediyosunuz dedim ama nasıl söyleniyor varya şok oldum eşime anlattım zincir alayım kapıya dedi yarım açarsın daha açılmaz. Kadın öyle şeyler dediki hala etkisindeyim sen ne cahil insansın edepsiz vs vs ağza alınmayacak şeyler yandaki teyze de gelmiş niye kovuyon kadını diyor. Dedim kovmadım güzelce çıkmasını istedim tanımıyorum çünkü oda tanımıyor gerçi ama ben suçlu oldum eşimde yakasından tutup atsaydın az yapmışsın dedi. Küçük çocuk var şak diye ne evime giriyon bide kapından girer girmez hemen solda oturma odam kafasını eğipde içeri bakıyor allahım sen koru çok korktum valla
Polis cagir bi dahakine akli basina gelir ozaman bir daha yapiyomu bak.haneye tecavuzden yesin cezasini.