Yok bişey olmamıştır yıkayıp kullanabilirsin. Hazır mı aldın yoksa kendi yaptiginiz mı? Yani ben hep kendim yapıyorum bu sekilde arttığında poşete koyup buzluğa atıyorum hiç bişey olmuyor. Kendi kurdugum yaprakta hiç sorun yaşamadım ama eğer marketten falan aldıysan bilemiyorum kötü koku yoksa sorun olmaz bence.
Çok teşekkür ederim sardım bakalım koku va yoktu ![]()
Afiyet olsun bı sorun olacağını sanmıyorum.
