Yardım etmek istiyorum yanliş anlaşılırmı

Kızlar yakınım arkadaşım hemde akrabam bi kız var eşi de eşimin akrabası oluyor bize yakın da yürüme mesafesinde otuyor 30 haftalık hamile doğuma çok bişey kalmadı eşiyle de tek yaşıyor görümceleri kaynanası arada gidip bakıyorlar ama kız kendini genel olarak hiç iyi hissetmiyormuş dün yanıma geldi biraz konuştuk eşinin arkadaşları kız doğum yapar yapmaz biraz geçsin bebek görmeye geleceklermiş kız da lohusalıkta hatta bi süre eve bu şkl kimseyi istemediğini söyledi kendini toparlayana kadar ama eşi geleck ler ona göre hazırlık fln yap demiiş buzluk için yiyecek fln doğum öncesi kız da bir ay kala doğuma yapacak miş bende üzüldüm haline diyorum ki bende kendi evimden bi kaç çeşit buzluk hazırlığı yapıp doğum öncesi götürsem yanlış anlar mı bide temizlik içinde yardım etmek istiyorum kıza ama aşırı kıskanç bi eltsi var her yerde lafını eder aama içimden geliyor sizce yapsam mı

Çok iyi düşünmüşsün.. o dönemlerde biri 2 yumurta kırıp önüne koysa dünyalar vermiş gibi oluyor insan.. eğer samimiyseniz fikrini söyle eminim kabul edecektir.. elti kıskançlığına gelince duyurmadan yapın temizliği olsun bitsin.. bende doğumu yakın bir arkadaşıma gitmiştim temizlik yaparken kaynanası geldi. Sürpriz yaptım temizlik yapıyormuş yardım ediyorum dedim.. konu kapandı :smirking_face:

Aynen öyle bende öyle düşünüyorum insan zor günlerde var olmalı yanında o zaman ben gideyim kimsenin bilmediği bi günde çekinir eder önce ama kabul de eder inşallah yardımı

İnşallah hamilelerin duası kabul olur ya bide

Bncde bi süre daha geçsin yanına gidecem kendi yanımdan da buzluk için bişeyler yapar öyle götürürüm herkesin benle aynı fikirde olması mutlu etti teşekkür ederim​:smiling_face_with_three_hearts:

Kesinlikle yapabiliyorsan yap kimsenin ne dediğine bakma. Ben gurbetteyim valla allah razı olsun eşim yaptı etti ama o kadar gariplik çektim ki şimdi burda bi arkadaşım hamile valla ne pişiriyosam yolluyorum kendi yapamıyor riskli gebeliği var öyle dua ediyorki geçen eşine söylemiş işte aklımdan geçeni yapıp yolluyor diye hissediyormu vs eşide benim adama anlattı. Valla hamileliye lohusaya çocuklu hanımlara elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum çünkü zorluğunu gördüm kim ne derse desin allah rızası için yapmak yeter hem çok büyük sevap senide tebrik ediyorum düşüncenden dolayı rabbim işlerini kolaylaştırsın

Ay ne güzel Allah sizden de razı olsun Allah hayrınızı kabul etsin inşallah :smiling_face_with_three_hearts:

Yanlis anlasilmaz canim tam tersi guzel bi cest.eger yanlis dusunen varsa o kendisi yanlistir.elinden geldikce Maddi manevi yardimci ol bebekle alakali konularda yardim sonucta gordun gecirdim.istersen mucize anneden buraya gecmesini soyle davet et.burda cok guzel bi ortam yakalar.

Valla ben acıyıp eltime yardim etmiştim. O demeden ben demiştim doğumuna 3 gün kala afedersin ama evini booooo:k goturuyordu. O zamanda hamileymişim işte her yerde gezdim resmen mutfak dolaplarinda yag kaziyordum.kendi cok kilolu ust katlara çıkmazdı düşün 2 senelik temizlenmesi..2 kutu ilaç bitirdim. Yerleri ellerimle sildim bebegine besik aldim esime deyip. Int . 2 kat elbise aldım.. hatta hamile olduğumu bilmeden onun doğumunda bile başındayım. .hic bebek bakmadığım halde kaynanam durmadı başında ben durdum . Ilk heyecanı onun kızında yaşadım.

O ne yaptı soyleyim içimde kalmasın..kizim 9 aylik oldu .Hala bebek gormeye gelmediler sırf ben bebegim ilk doğduğunda müsait değiliz sonra gelsinler dediğim için alinmislar bunu da kayananm dedi bana ..

Kaynanamin orda bebegi gorunce hiç birsey takmadı 100 tl bile cok gördüler. .ustune ben bebegi gotdum artik gelmem eve fln vs dedi hatta aradan zaman gecince benim kimseye mudanem yok vs cumlelelr kuruyordu. Cok sinirlenmistim ama artık herseyi He deyip geçiyorum… iyilik yapacaksam da 2 tane bebege yapiyorum.

Bazıları iylik nedir bilmiyor .ama düşüncen cok guzel bence bebek gormeye gideceksen elinde bir kac çeşit ile gidersen cok mutlu olur .