Yataktan dayak yemiş gibi kalkıyor musunuz❔

her sabah uyandığımda belim resmen kopuyor çok şiddetli agriyo gün içinde ağrı yok ama ne zaman yatsam aynı sırt üstü asla yatamiyorum yada yüzüstü belime kilitleniyo sanki sağ yada sola yata yata yanlarim curuyecek nerdeyse gece kalkıp bebeği kucagima almam 5 dk suruyo eğilip alamıyorum 11 ay oldu doğum yapalı ne zaman düzelecek bu bel ağrısı doktora gitsem bişey de vermiyo emziriyorum diye sizde varmı böyle bişey varsa çözüm önerisi olan beklerim

Bende çok kötü durumdayım emzirmeyi kestirdi doktor belim kırılmış ve kemik erimesi çıktı emar cektirin bı onda belli olur

Ay bende öyleyim aynen insan yatmakdan zevk alır ama Yok işkence cidden yanlarım belim çok kötü acaba diyorum yatağımdan alakalı mı gün içinde geçiyor Allah’tan yoksa dayanılmaz

Ben 16 aylik oldu bebeğim. Sürekli belim agriyordu az önce üstünü örtmek için eğildim kirt diye bi ses geldi belimden ağrıyla beraber şuan uzanıyorum umarım fıtık falan değildir

Aynı şeyi ben de yaşıyorum dinlenmek yerine yoeularak kalkıyorum geceleri saat başı uyanıyor bebeğim doğru dürüst dinlenme yok gündüz ev işi çocuk arasında git gel beş dk kendimle alakalı bir şeye zaman kalmıyor hem psikolojik hem fiziksel bir yorgunluk var geçmiyor

Bel agrisi bende cok cekdim en son bacagima vurdu emar cekdirdim belde kireclenme ve skalyoz baslangici varmis cocugu egilip alamiyodum birde 3 tane fitik varmis. O bel durduk yere agrimaz canim illa bisey vardir emziriyosan emr cekmezler ama

O ağrılar bı yana bel fıtığı olduğu için sol tarafimada yatamıyoruz sirt üstü yatincada aynı sırtım ağrıyor şaştim kaldım ağrılarda. Allah yardimcimiz olsun

Benimde sirt ağrılarım vardi doktora gittim boyunda 3 fıtık sinir sıkışması ve cok fazla d vitamin eksikliği varmış. D vitaminine basladim b12 ve demir ayni zamanda bunlara başladım 1 aydir biraz daha iyiyim

Bende kambur oldum ya oda belimi acıtıyor..Geceleri dk bası kalkiyor beni emek istiyor . Artik yatarak emzırıyom.

Bana da skalyoz ve fıtık başlangıcı dedi ama bi tedavi de vermedi size ne önerdi doktorunuz

Aynı durumdayım doktora gittim fıtık gıbı gözükmüyor dedı ama bel ağrısından gunduz de gece de dertliyim sanırım fızıge gıdıcem

Ben emara girmeden once belimi cekdirdim dayanamdim yuruyemiyodum okadar kotuydum agrilarim gecdi emara girdigimde o yuzden tedaviye baslamadik

Bende öyleyim her yerim agriyo sabah kalkınca gece çok kalkıyorum çocuk sık sık emzik niyetine beni kullaniyor sağa dönse uyaniyor ondadan üstüm başıma acik kalıyor yanımda yatıyor her yerim tutum kalkyorum bel ağrısı da ev işi yaptığım da oluyor doğumda belimden iğne yediğim için emzirmekden bıkkinlik geldi

Ayy seninki de i sürekli kalkıyor emzikde almıyor

kırılmış gibi değilde tutulmuş gibi benimki ama şiddetli ve tekrarlayan bı tutuk

emziriyorum evet inşaallah öyle şeyler yoktur genç yaşta çürüdük resmen heryerimizden ses gelmeye başladı:joy: benim doğumdan sonraki ilk aylar uzanıp bişey alırken bile göğüs kemigim hirt ederdi 1 ay geçmezdi doktora gittim kaç kere incinmiş deyip gönderdi Krem vs bile yazmamisti emziriyorum diye

herkese tek tek yazmak isterdim ama en fazla ard arda 3 mesaj yazilabiliyormus..meğer hepimiz yarım geziyormusuz genelde bu bel ağrısı sezeryan ignesinden oluyo diyolar ama benim ki normal doğum demkki onla alakalı değil diğer çocuklarda olmamıştı bunda resmen hurdaya döndüm hiç bir yerim tutmuyo heryer gacir gucur geçen kanlarima baktırdim d vitamini kan ve B12 yazdi ama b 12 nin içinde emzirirken kullanmayın yaziyo kullanmadim bende ailede genetik kireçlenme ve kemik erimesi var öyle bişey mi acaba ..emzirme surecim bittiginde genel bı muayeneye girecem ne buluyosam​:joy: bide ameliyat isim var benim rahim sarkması daha önce olan varmı nasıl yapılıyor acaba onu. içinde emzirmeyi bitirince olmayı düşündüm boş yere bebeğim 4 5 gün sütsüz kalmasın diye annelik gerçekten çok zor :face_exhaling: babalar gibi yalandan agu yapsak bizde sağlam olurduk :joy::joy:

He ya ne diy birakiyon emzigi demi ..Cok zorlaştı ya derin derin uyuyamıyorum birce naz hanım sagolsun​:woman_facepalming:

Evet vitamin eksikliği yapiyor ağrıları benimde eksik B12 ,kan d vitamini magnezyum falan gepmeksik ilaç ,B12 Pembe renkli bu hapmi bende kullandım emziremde kullanılmaz yazıyor

Aynen Elim kolumdu enzik benim senin ki emiyormu emzik