Kızlar bebeğim 9 ay 11 günlük dün yataktan kolunun üstüne doğru düştü kafasında şişme vs yok hareketleri her zaman ki gibi normal korkudan ağladı düştükten sonra 2 3 saat uyutmadım kusması da olmadı sizce hastaneye götürmeli miyim
Geçmiş olsun. İçin rahat etsin istiyorsan götür. Ben götürmedim Allah a şükür bisey olmadı.
Benimkide bugün yataktan düştü görünürde birşey yoktu hski hareketi de normaldi goturmedim
Teşekkür ederim cevaplarınız için Allah’a şükür şuan görünürde bişey yok o yüzden götürmedim bende bakalım yine gözlemliyorum