Kızlar juno yatağı kullanan var mı ben birinci günden beri kullanıyorum ama geceleri çok huzursuz uyuyor acaba yatakla alakalı mı çok rahat gibi uyuyor bazen dizlerinde tecrübelerini merak ediyorum
Ben bebeğim iki aylık olana kadar geceleri kullandım çok rahat ediyordu. Ancak büyüdükçe rahat edememeye başladı, normal reflü yatağına geçirdim bir ayda onda yatırdım. Anne karnı hissi yaşattığı için kundaksız yatırınca bile kendini uyandırmıyordu. Ama boyu uzunsa bir yerden sonra rahatsızlık verecektir ve uykusu uzun olmayacak maalesef
Kafada şekil bozukluğu yaptı mı peki
Ben sığmadığı zamana kadar kullandım. Cok ama cok memnundum. Hatta sigmiyor diye üzülmüştüm.
Yok hayır yapmadı hiç, gündüzleri bir sağa bir sola uyutuyordum. Geceleri de sırtüstü yatırıyordum. Hiç sorun olmadı.