Merhabalar malumunuz yaz geliyor artık yavaş yavaş kıyafetleri inceltmeye başladık yakında şortlar tişörtler giyilecek.
Ben toplu bir alışveriş yapmayı düşünüyorum önerilere açığım. Örneğin ayakkabı, terlik, sandalet, mayo, kolluk, can simidi, şort, tişört, gömlek, pijama takımı olarak neler aldınız veya almayı düşünüyorsunuz?
Hatta Scooter, ebeveyn kontrollü bisiklet, üç tekerlekli bisiklet, akülü araba önerilerinizi de paylaşabilirsiniz ![]()
Buyrun bakalım konu size emanet ![]()
O sırada çarşafımla yaz kış dolaşan ben
![]()
Ben de burada bekleyeyim hala alışveriş yapmadım kızım için ![]()
Bende almadım e bebek internet sitesi üzerinden vermeyi düşünüyorum kıyafet konusunda indirimler de oluyor daha uyguna geliyor bisikleti taa doğduğu 2. Ay bir gazla almıştık kurmak yeni nasip oldu 15 aylık kızım şimdi 16 ya doğru gidiyoruz . Bisikletinden memnunuz kullanımı kolay bebek için emniyetli kızım normalde korkar böyle bir şeylere binmeye ama çok sevdi.
Kıyafet konusunda çok acele etmeme tarafıyım ama evim çok sıcak oluyor yazın o yüzden evde zıbın şort tarzı gezer atlet falan öyle almayı planlıyorum . Dışarı için yine tulum tarzı fitilli ürünler Müslim kıyafetler iyi oluyor geçen yaz da Bayaa sıcaktı konya
ayakkabı almak istiyorum aklımda vicco var ama daha yürüme etme yok yürümeye başlarsa ayağına göre gidip almayı planlıyorum bir anda çok çabuk büyüyorlar . Deniz olayımız yok bizim pek daha gezi tarzı takılıyoruz ailecek o yüzden geçen seneden kalma şişme botu falan var villa tarzı yerler tutmuştuk geçen sene yine öyle olursa eğer kullanabilir onu da zaten sudan da korkuyor banyo yapmayı bile sevmiyor artık ![]()
Kendim için pek bir şey almayacağım bir trençkot belki mevsimlik ya da ferace tarzı giy çık onun harici aerobin kumaşlardan bol tunikler favorim
Genel bir açıklama oldu
fikirlere açığım bende varsa öneri alırım özellikle ayakkabı konusunda
Pijama olarak da ilk olarak uzun ve ince giyip sonra kısalara geçeceği için birkaç tane böyle takım alacağım
Bunu da lcw de beğendim ama daha önce hiç bu tarz giymedi giyebilir mi bilmiyorum. Ama denizde havuzda iyi olur diye düşünüyorum. Kullanan var mı kullanışlı mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Geçen yaz viccodan bir sandalet almıştık çok rahattı düşünen olursa onu da sizinle paylaşayım. Biz vicco mağazasından almıştık deneyerek almak daha iyi oluyor her zaman. Ama böyle almak da kolay geliyor
Ay bende burada bekliyeyim
Sezon sonunda e bebekte şortlarda tişörtlerde indirim vardı 5-6 takım almıştık ama tabi ki yeterli değil.
Yakın zamanda bir de akülü araba aldık çok güzel ama çok büyük 24 V ve iki kişilik olduğu için. Evinde alanı olan varsa biz beğendik tavsiye ederim. Ama tekerlerini sökmeden binek araçlara sığmaz suv araçlara sığar. Biz balkona koyduk üzerini de kapattık cam balkon olduğu için güneşten yağıştan falan etkilemedi. Almayı düşünen varsa onu da gönderim
Yazın çocuklar için eğlenceli oluyor ![]()
16 aylık hala yürümüykr mu?
Yok malesef
Elbise pazarından kızıma 12 tane kısa kollu aldım
tanesi 25-50 tl arasındaydı. Bedava resmen
Scooter aynısı almayı dusunuyorum . Doğum gunune . Eşim kafayı gözü kırar dıye aldırmıyor daha ![]()
Kask dizlik kolluk falan takarız zaten kendi kendine kullanana kadar bizim kontrolümuzde olur. Anksiyetesi olan bir anne olarak kontrolsüz bırakamam zaten. Alışır zamanla küçükken bende bisikletten düştüm scooterdan düştüm patenden düştüm salıncaktan düştüm merdivenden düştüm. Çocuk işte düşe kalka büyüyecek derler ya biz elimizden geleni yapalım kontrol edildiği zamanda da düşerse yapacak bir şey yok öyle öyle öğrenecek ![]()
Çok iyiymiş fiyatlar
Buralarda pazar kültürü yok maalesef. Bende kumaş alıp dikerim birkaç tane geri kalnını da alırım.
Asil uyumadan öyle dikkat gerektiren bir şey yapamıyorum. Uyursa da makinenin sesinden uyanır diye korkuyorum. Bir ay sonra memlekete gideceğiz eşim dükkana götürür ( Et lokantamız ve kasap dükkanımız var memlekette izne gidince gönderiyorum Asili de hem kuzenleriyle amcalarıyla dedesiyle zaman geçiriyor hem de karnını doyuruyor uyuyup eve geliyor
) ya da babaannesine gider bizde annemle dikeriz. Annem bir tane salopet dikmiş bir de şort tişört takım dikmiş telefondan da göstermiyor süprizmiş ama babam asile anneanne sana yeni kıyafetler dikti dedi ordan öğrenmiş olduk ![]()
Aaâ ne kadar güzel . Bende hevesle dikiş makinası aldım küçük el tipi olanlardan. Çok sinirleniyorum ipi cıktıkca o yızden kaldırdım geri ..
Bu devirde elbise almak bile çok zor oldu. Paranın değeri hiç yok. Valla boyle uygun gorunce direk alıyorum. Bu devirde 25 TL kısa kollu bedava yani.
Dün mağazadan bu takımları ve şapkayı aldım. Ama turuncu tişörtlü kot pantolonlu takımı geri iade edeceğim. Pantolonu uzun tişortü kısa orantısız. Sanki altı 3 yaş üstü 2 yaş gibi etiketi mi yanlış basılmış nedir bilemedim. Asil uyuduğu için arabada babasıyla kaldı bende olur diye düşünmüştüm alırken. Eve gelince denedim güzel olmadı. Belki de bize kusurlu ürün denk gelmiştir bilmiyorum.
Diğer ürünler güzel.
Mağazada da online de 2-3 yaş grubu olan ürünler bitmiş pek bir şey bulamadım. Bayramdan sonra tekrar gelir herhalde
Bende e bebekden aldım bir kaç şey gelsin bakalım ![]()
Aybike sen benim hemserimmiydin kiz














