Yemek reddi

Merhaba arkadaşlar uzun bir süre sizlere katılamadım bazı sorunlar yüzünden neyse konuya geleyim

Göktuğ 2 gündür kahvaltı dışında hiç bir öğünü yemiyor zorladığım zaman püskürüyor

Diğer bir sorunumda yese bile ufak pütürlü yemiyor miyde bulantısı yaşayıp kusuyor sizler de bu durumu yasayipta çözüm bulan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz şimdiden teşekkürler hakkınızı helal edin :heart_hands:t2::heart:

Sebebi veya şöyle çözülür diyemem ama benim kızım evde yemediği yemeği dışarda çok güzel yiyor farklı bir ortam deneyebilirsin :hugs:

Yemeğin dokusundan ve kokusundan rahatsız olma konusunda bir gönderi okumuştum. Duygusal bir tepki veriyor olabilir. Ergoterapiste danışabilirsiniz.

Hoş geldin abla.
Benimkide oyle kahvaltıdan sonra bir türlü yemek yemiyor yağlı tuzlu asla yemiyor o ayrı.
Birtek sabah yumurta yiyor veya reçel.
Bendd çok tedirginim aç kalıyor diye

Geçen hafta kızım hastaydı Bir hafta boyunca hiçbir şekilde yemedi sadece anne sütü içti iyileştikten sonra yavaş yavaş tekrar yemeye başladı

Onunda denedim yok ağzına geldiği an kitliyor ağzını

İnşallah düzelir benimkide çok üzülüyorum ve stres oluyorum

Hoş bulduk canım anne kalbi dayanmıyor diğer ikisinde hiç böyle şeyler yaşamadım bu değişik çıktı paşa