Kızlar meraba 2 gün önce doğum yaptım sezeryanla ve sütüm çok az geliyor ayrıca meme ucumda yok o yüzden bebiş tutamıyor bende emzik ucu aldım ona rağmen ucu çıkmadı dut kompostosu içiyorum süt yapsın diye mama veriyorum bu süreçte mamayı 1 saatte bir 15 ml olarak veriyorum doğru mu yapıyorum ilk bebeğim o yüzden hatalarım olabilir deneyimsizim lütfen yardımcı olun![]()
Benim de az gelmişti hatta farketmedim bebeğim tüm gece çığlık çığlığa ağladı. meğerse süt gelmiyormuş açlıktan ağlamış. sarılığı da vardı ben de mama verdim. ama o arada hep sağım yaptım bazen damla damla geliyodu süt ama pes etmedim emzirdim sağdım arttı. göğsünüzü uyarmanız da gerek naçizane. ben mamadan sonra bile emziriyordum süt gelmese bile
Haha aynen bebek uyudu anca telefonu elimize alabildik ![]()
Yeni anne ve gurbetciler ayakta cidden![]()
![]()