2 günlük bebeğim tek seferde 20 ml mama içiyor normal mi
Evet 2 saatte bir içmesi gereken miktar bu, ama 2 gün sonra 30 vermeye başlayın çünkü az gelecek ve sarılık olmamasi açısından 30 ideal…Doktorumuzun önerisiyle bu şekilde ilerledik ve bebeğim sarılık olmadı çok şükür sizde doktora sorup bu şekilde ilerleyebilirsiniz
Ben 30 ml le baslamistim. İlk ay tek seferde 30 içiyordu iki saatte bir. Sonra ayına göre artirdik mama üzerinde yazıyor zaten ona uydum