38 günlük bebeğim var emdikten sonra gazını çıkartıyorum ağzından bazen çıkarıyor bazen çıkarmıyor genellikle alttan zorlanıyor bunun için ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Sağolasın canım bu attığın ney ne işe yarıyor daha ilk kez gördüm
Bunu micro dalga da isitiyorsun cok sicak olmasin icinde kiraz cekirdegi var kucuk bi kese.bunu karnina sariyorsun kemer gibi bebegi kucagina yatir elini karnina koy cok guzel gaz cikariyor arka arkaya boyle.hem reflu bebekler icinde iyi dogan bebeklerin yuzde 70 de reflu var dedi cocuk doktorum.
34 günlük benimkinde de aynı sorun var rezene çayı içiyorum uzun süreli yattığı zaman çıkarabiliyor alttan yoksa gaz sancısı yaşıyoruz sürekli faydası oluyor mu tam emin olamıyorum arada kimyon çayı da yapıp içiyorum internette gaz masajları oluyor onları da deniyorum cikarabildigi her gaz mutlu ediyor insanı açlıktan daha çok rahatsiz ediyo gaz çocuğu sanki
