Bebegim 2 günlük sarılık yuksek dedi yatış yapıldı sizlerde oldu mu kaç günde iyileşir ne kadar hastanede kaldılar
Benim bebeğim farklı bir sebepten yoğun bakımda kalmıştı orda anne oteli vardı aynı odada kaldığım bir anne vardı çocuğu sarılıktan yoğun bakımdaydi bir gün kaldı çıktı tabi bunun bir derecesi var mıdır bilmiyorum geçmiş olsun tez zamanda çıkar inşallah
Sarılık değeri kaç çıktı acaba benim kızımda 2 gün yattı hastanede değeri 19a yükselmişti 10a indirdiler sonra yine yükseldi 15e yatış olmadı ama kendiliğinden düşüşe geçti zor bir süreç bol bol beslenirse idrardan atıyorlar zaten
bende yeni çıktım hastaneden 10 günlüktük 23 tü değeri 3 gün kaldık allah kimseyi düşürmesin zor bir süreç ama bebeğinizin sağlığı için önemli
Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğimde 24 günlük sarılık oldu değeri 15 e kadar yükseldi birgün hastanede yattı mavi ışık verdiler şuan geçme evresinde sadece çok hafif gözünde sarılık var süreç biraz beni yıprattı ama çok şükür atlattık darısı sizlere
İlk bebeğim sütüm daha tam gelmediği için sarılık olmuştu 1 gün yatacak fototerapi alacak dedilet mavi bı ışıkta uyuttular 1 gün sarılığı düştü ama hastanede enfeksiyon kaptı 1 hafta yattı sonra cikmistik