Yenidoğan sivilce

Güzel anneler bu sivilce mi isilik mi nasıl geçer bebeğim 30 günlük yardım edin lütfen

Yenidoğan sivilcesi canım benim bebeğimde de var aynı bu şekilde

Nasıl geçer acaba canını acıtıyor mudur:(

Kendiliğinden geçer dedi doktor kremler falan oluyormuş ama ne kadar etkili bilmiyorum

Benim bebeğimde 20 günlükken çıktı şuan 40 günlük daha geçmedi

Anladım çok teşekkür ederim :two_hearts:

Biz 3 aylığız ama 40 ı çıkmıştı daha bi 50 60 gümlükken tam manasıyla geçti diyebilirim . Ekstra bişey yapmadık . Anne karnındaki hormonlardan kaynaklı oluyormuş sanırım canı falan da acımaz . Hatta bizim sabahları tüm yüzünü bedenini kaplardı saç dipleri falan akşama biraz daha rengi sönerdi yani gelip gider bile renklenir kırmızılaşır ama bişey olmaz. Sağlıkla büyütün inşallah :heart:

Genelde bebek çok sicaklayinca terleyince oluyor kendiliginden geçiyor cildi hassas olduğu için çok çabuk kizariyor

Aynı benim kızımda da vardı başlarda şimdi 2 aylık hepsi geçti çok şükür seninde geçer kendiliğinden gidiyor canim

Aynı benimki de öyle sabah saç diplerine kadar kırmızı akşama doğru hepsi sönüyor inşallah geçer teşekkür ederim cevabınız için:)

Geçer inşallah :heart: rica ederim