Yenidoğan uykusu

Merhaba kızlar 9 gün önce kavuştum bebeğime bebeğim ilk günler aşırı uykuya düşkündü ve maalesef ufak bi sarılık geçirdi sık sık uykudan uyandırıp emzirdim şimdide gündüzleri emzirmek için kolayca kaldırıyorum hatta bir iki kez kendi kalktı ama geceleri asla asla uyanmıyor eşim yanımda yoktu tektim bende aşırı yorgun olduğum için uyumuşum çocuk 4 saat uyumuş gık demedi gece uyurkende aşırı mutlu ben anlamadım normal mi canım çok sıkıldı 4 saat uyumasına

benim bebeğimde şuan 70 günlük bizdede geceleri 4 saat uyuduğu oldu korkma birşey olmaz bizde sarılık geçirdik çok uyuyordu şuan hepsi geçti

Çok şükür valla içim rahatladı çocuk açlıktan bayıldı sandım başta

Yenidoğanlarda 20 günden sonra şekeri düşmeme durumu kalkıyormuş o yüzden her 2 saatte 1 emzirin diyorlar hem sarılık hemde şekeri düşmemesi için ilk zamanlar bende öyleydim geceleri uyanmazdı ben altını açardım biraz bacaklarıyla oynardım ya da sağdığım sütü uykusunda içirirdim çok zorlu bir süreç evet ama 1 kere 4 saat uyudu diye birşey olmaz ama şekeri düştükleri zaman çok uyuyorlarmış o yüzsen uyandırıp emzirmeye bakın 90 günden sonra 4 saatten fazla uyuyabilirler dilerseniz osman gönülal diye bir dr var youtube onu dinleyebilirsiniz

Mutlaka izlerimiz tavsiye ettiğiniz kişiyi teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Sarılık geçirdiyse beslenmeye ekstra dikkat etmeniz gerek. 9 gün oldukça kısa bir süre. Açlıktan şekeri düşüp uyumustur. Böyle durumlar yaşamamak için alarm kurun gerkirse üç beş tane. Uyandırma problemi yaşama nedeni şekeri düştüğü için. Bu süreçte mutlaka uyanıp beslenmesini sağlayın. Giyinikse soyun topuklarini cimdirin. Su ile tenini hafif bezle ıslatın. Benim kızım da sarılık geçirdi uyandırmak müthiş zordu. Ama bir şekilde uyandırdım. 2 saatte bir mutlaka emzirin. Bir defalık olmuş tekrarlanmaz inşallah. Bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı da tebrik ederim :hibiscus:

Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah. Uyandırmaya çalış yine sürekli en fazla 2 saatte bir , biz 2 ay 25 günlüğüz yebidogan doneminde bende senin gibiydim bide ben acıkınca uyanır çok güzel uyuyor falan diye düşünüyordum Allah’tan bebişe bişey olmadı ama sütüm az geldi yetmedi bebeğime biberon vermek zorunda kaldım meme reddi yaşadım 2-3 hafta beni hiç emmedi daha 2 aylık olduğunda emzirme danışmanlığı aldım da öyle başladım emzirmeye şimdi dr kontrolünde kilo almamişsa döndürürler mamaya diye ödüm kopuyor ilk 15 gün kilo almamişti çünkü :pensive: o yüzden emzir sürekli saat başı emzir o kadar güzel bişey ki zaten bir süre sonra 3-5 dk emip birakiyorlar