Yetişiiiiiin çocuğum yürümüyor

Merhaba kızlar aslında henüz geç değil ama tam 2.5 3. Ayında dönen, 5. Ayında sürünmeye, 6. Ayında emeklemeye ve 8.5 aylıkken de destekli bir yerlerden tutunarak kalkıp adımlar atan yavruşum bir türlü yürümüyor. Bilim içi veya dışı tüm önerilere açığım :grin: Kapıdan sallama ve köstek kesme yapıldı :joy: maşallah erken yürür dediler ama cesaret edemedi bir türlü o yüzden kronolojik verdim :face_holding_back_tears:

Suan nekadarlik canim bebişin

Masa ve koltuk arasindaki mesafeyi kisa tut her gun biraz biraz

Benimki de aynıydı emeklemeyi çok uzun tuttu. 7 aylik emekledi. Emekleyerek çok hızlı her yere gittiği için yürümek aklına gelmiyordu. Yürümek daha zor olduğundan emeklemeyi tercih ediyordu. 14. Ayda emeklemeyi yasakladim öyle yürüdü. Ne zaman emeklemeye kalksa hep ayağa kaldırdım hayır yururyeceksin dedim​:joy: bir kaç güne yürüdü hemen kolayca demekki zaten hazırmış

11.5 aylık :white_heart:

Hmm deneyeyim bunu da ama çok heyecanlı ya ellerini birakinca çok heyecanlanıyor, desteksiz dikiliyor ama adım atarken çok heyecanlaniyor

Ahahahhahahaha o zaman bugün bunu deneyeyim :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Yurur daha canim ummadigin anda bizde 11 aylik olduk sayilir ayni dedigin gibi desteksiz duruyo ama cok heycanlaniyo adim atmiyo eger duserse korkar haberin olsun ayakdada durmak istemez

Herkes hala yürümedi mi diye sordukca insan üzülüyor ya :frowning:

Boş ver beniö bebeğim 9 aylık 2 aydır sürünüyor daha ayaklanmadı mı diyorlar doktorda 12-18 arasına kadar yürüme ve konuşma olmama durumu normal dedi yani herkes her şeyi çok biliyor canım doktorlar bilmiyor sadece boş okuyorlar onlarda zaten ya​:winking_face_with_tongue: en doğrusunu çevrebilir :rofl::rofl::rofl:ha birde benimkiler 9 aylıktı yürüdücüler var onlar ordinaryus bu konu da :rofl::rofl::rofl::rofl::zany_face: kısacası takma kafana kasma bebeğini de relax ol tatlım sağlıksal olarak sıkıntısı yoktur inşallah sağlığı yerindeyse yürür kasma kendini

Aman millet cok biliyo boş ver herseye bi cevaplari var

Bebeğim 13,5 aylik. 5 aylikken sürünmeye 9 aylikken tam anlamıyla emeklemeye başladı. Tutunup kalkiyordu ama yaşını doldurana kadar asla adım atmadı. Ellerinden tutunca kendini bırakıyordu. 12 aylık olduktan sonra adım atmaya, tutunup yürümeye başladı. Su an ufak ufak desteksiz birkac adim atıyor. Endiselenmeniz için çok erken su an.

Açıkçası ben hiç acele etmiyorum, bir sağlık problemi olmadığı sürece zamanı gelince yürür inşallah. Bir de yürümeye başladıktan sonra daha zor olacak peşinden koşmak :joy: tabi ki ben de sabırsızlanıyorum heyecanlanıyorum ama neye acele ettiysem böylesi daha zormuş dedim hep :rofl: hamileyken bir an önce doğsun dedim doğumdan sonrası daha zormuş. Artık ek gıdaya geçelim yemek yedireyim dedim yemek yedirmek daha zormuş. Hep yatıyor artık emeklesin dedim bu sefer yerinde durmuyor hep gözümüz üzerinde olacak. Şu an o yüzden bi an önce yürüsün diyemiyorum sağlıklı olsun da ne zaman isterse o zaman yürüsün :joy:

Benim bebeğim 15 aylikken yürümeye başladı dişleri de yeni çıkıyor

Orası öyle tabi ya elhamdülillah sağlığı yerinde :melting_face: biraz da gen etkili galiba ben de babası da 1 yaşımızı 2 ay geçtikten sonra yürümüşüz :heart:

Çok haklısınız erken gerçekten erken olduğunu biliyorum doktora söylesem dalga geçer benimle :grin: benimki endişe değil işte heves galiba ya :grin:

Ahahahahshh valla çok haklısınız :grin::joy: bizde de öyle oldu gerçekten, canı içinde olsun sağlıklı olsun da gerisi önemli değil işte millet sordukca hevesleniyor insan biraz da geriliyorum sanki sorun varmış gibi ya da ben ilgilenmiyormuş gibi ondan taktım sanirim

Hmm henüz çok erken diyorsunuz yani bakalım bizimki ne yapacak :smiling_face_with_tear:

Her çocuk kendine özgü merak etmeyin yürür bizde 13. Ayda yürüdük

Erken daha benimkide calısmalar yapıyor bir yasına yeni girdik

Acele etmiyorum kafam rahat her anın tadını cıkarın