Merhaba kızlar, ben buna geçmeyi düşünüyorum bebeğimin sağlığı için. Kullanan var mı? Varsa hangi marka aldınız? Nasıl kullanımı? Bir de sizce bu normal bezden daha hijyenik olur mu? Enfeksiyon vs için
Valla ben de çok düşündüm de. Nerde yikiycam nasıl yikiycam lekeler çıkar mı çıkmaz mı kaç tane kullanırım falan yetiştirebilir miyim diye düşünerek gecemedim.