Akla boyle bi fikir geldi ben cok sewerim farkli seyleri tatmayi denemeyi kim nereliyse o yorenin tarifi wersin isteyen yapsin guzel olmazmi bakalim ne tarifler gelecek ![]()
Burada iskilip dolması meşur.
Her düğünde şehriye corbasi/cacık/İskilip dolmasi ustune bolll et /helva verilir.
Tarifini bilmiyom hic denemedim . Ama uzun süren birsey .
Taze yemen gerekiyor onu . Bir de herkes güzel yapmıyor..boool.et suyu olan daha lezzetli oluyor . Ben en çok sehriye corbasini seviyorum coook güzel bir de cacık ahh evde kendim yapinca o kadar lezzetli olmuyor .
Bir de burda oruuc zamanlari keşkek mesur olur .oruç bitene kadar keşkek yaparlar.
Madimak bizde yapariz cok guzel oluyor
Çorum köftesi bende biliyorum
yapıyoruz sıkça Sungurluyum orda daha çok yapıyorlar bazı Çorumlu lar bilmiyor
ama tabi Ankara’da doğdum büyüdüm yapıp yiyoruz
Corumlu degilim ama bnd eyapiyorum robotta yapa bilirisin ama bn cog yemiyorm tavada donderiyorum
Dogulu yokmu guzel bi cig kofte tarifi wersin eksili kuru dolma tarifi wersin ![]()
Madimak çok severim yapıyorum arada. Bütün sebze yemeklerine bayılırım.
Kuru dolma arkadaşım çok guzelbyapiyor içine farklı olarak sumak koyuyor ekşili çok guzel oluyor
Amaan kizzz acıktı millet aksama az kaldi neyseler ![]()
![]()
![]()
Yazan oldu mu bilmiyorum ama çiçek bamyasi çok severim bu sene olmadı bahçeden malesef
Evett
Sungurlu
Orda mi yasiyorsun cnm
Kiz sorma burda kimi yemesede fırına koyduruyor oruç bitene kadar . Ben cok sevmem . Bizde oruç girince sadece tarhana çorbası yapıyoruz hiç usanmadan yeniyor valla ![]()
Oda oluyo youtubden bak
Bnde cig koftyi yapamiyorm robotta kac kere denedim elimde ypiyorum
Haşhaş lı çörek ve yaprak sarma ikilisine bayılıyorum ![]()
![]()
amasya lıyım![]()
Ben aslen eskişehirliyim çiğ börek yaparım eşimde diyarbakır kuru dolma ve içli köfte sac tava bide şam börek derler diyqrbakırlılar onu yapıyorum kuru dolmanın en güzel yanı sumak koymak yani ıkı ayrı şehrin yemeğini bilirm bide kırmızı erik hoşafı bide mehir eskısehır yemeklerinde çiğ börek favorim burada şambörek tabı odun ateşinde içli kofte bıde dolma favorim eşimden cok vçben sevıyorum dıyqrbakır yemeklerini ha bide mumbar ay ona bayılıyorum sadece mumbarı yapamıyorum ama diğer hepsını öğrendim vala buradan kim bana gelirse ona yaparım ALLAH ın izniyle mumbarı da eltım ve kaynanam yapar gıderız onlara yerız
Çiğ köfte burada onların cocukları bile yapıyor bide bol bol isot koyuyorlar ben acı fazla sevmıyorum eşim diypr ne zamanki 10 tane çiğ köfte yersen o zaman diyarbakırlı olacaksın kaynanam da dıyor o içli köfte yapıyorsa dıyarbakırlı olmuştur demeki yanı bende yarı diyarbakırlıyım
Hala 10 taneyı yiyemedim cünkü ![]()