Bebeğim 9. Ayından beri huy mu edindi atak mıdır bilmiyorum gece uyanıyor 2 saat falan uyanık kalıyor 10 buçuk aylık olduk hala aynı . Dün sabah 4de uyandı 6ya kadar uyutamadım . Enekliyor yerde her görüdüğüni ağzına atmaya çalışıyor kucakta uyuyor . Sizde durumlar nasıl
Tek bakıyorum kemiklerim ağrıdığını hissediyorum artık . Çok şükür sağlıklıarı yerinde ama yorulduk
Biz de 4. Aydayız kızım yeni doğan zamanından beri hep sola yatmak isterdi ilk başkarda onla uğraştık 2 ay meme tutmadı silikonla emzirmeye çalıştım şükür çenesi kuvvetlenince anca kavradı. Geceleri çok uyanır saatlerce uyumaz hala da aynıyız gündüzleri de 4. Ay atakları ile iyice coştu yarım saat uyursa sallayarak uyuyor şükür. Evet çok yoruluyorum kendime bakabiliyordum önceden 4 ayda hem kendin hem bebeğime yetişmek çok zor geldi ama yüzüne bakınca onu bir daha bu kadar küçük görmeyeceğim için çok üzülür oldum o yüzden olur ya deyip geçiyorum yorgunluğumu da
Aynı durum bizdede var gece uyanmaları uyanuyo uyumuyor oynuyoz geziyoz ivin içinde anca ole
Valla. Maşallah maşallah benim oğlum doğduğu gunden beri koynumda yatıyor gece uyanmoyor uyansada veriyorum memeyi uyanmadan gene uyuyor gündüz de ışim çok olmuyor uyuyunca bitiyor valla ilk göz ağrım yormuyor beni
Muhtemelen ole oldu
Yedi buçuk aylık doğduğundan beri koynumda o da bende bı kez bile ayrı yatmadik ben yapamam onsuz uyumak Allah hiçbiromizin evladını yanından ayirmasin
12 aylık olduk hala geceleri uyanıyoruz. Bazen hiç uyumuyoruz gun içinde. Hem huysuz oluyor hem memnuniyetsiz oluyor. Kendime ayircak vaktim bile olmuyor. Ama gecicek diyerekten umut ediyorum. Yorulduğum zamanlarda sesimi yuklseltiyorum istemsizce ama kıyamıyorum da değişik bir döngü