Yumurta sarısını nasıl sevdirebilirim?

7 ay 5 gunluk yumurtanin sarisini nasil sevdirebilim nelere katsam yer avakado ceviz labne de sevmedi

Ben haşlanmış yumurta labne pekmez tahin ceviz muz ezip karıltrp o şkl veriyorum sevmiyor ama bir kaç kaşık zorla veriyorum yoksa yunurtayı tek başına asla yemiyor

Muz tahin denemedim arkadaş im bide öyle yapayım agzini kilitliyor resmen

Benimki kucuk o sekilde yermi bilemedim Pütürlu korkuyorum hepsi pure suaqn icjn

Benim kızım 6 ay 11 günlük ben pankek denemeyi düşünüyordum artık. Çünkü elimde pişi vs olduğunda çok istiyor aldı bir kere ısırdı yedi sert olmasına rağmen. Yumuşacık pankeki de yer gibi geliyor. Öğürüyor ama kontrollü bir şekilde başlatıp alıştırmak istiyorum açıkçası

Pankek veya omlet seklinde verebilirsiniz. Ben bazen irmikli muhallebi yada yulaf ezmesinin icine karistirip yediriyorum.

Tarhanalı yumurta yapabilirsin tarhana seviyorsa. tarifini atarım isterseniz

Ben şey yapıyordum yemediği zaman muz, avakado, bebe bisküvisi, pekmez karıştırıyordum bunu bi sayfada görmüştüm ister labne isfer lor da kullanabilirsin icerisi istediğine gore oyle yemişti. Hafif sulu olucak
Bir de sey gun kurusu ve kayısı kurusunu kaynatip suyuyla eziyordum icine de yumurta ve bebe bisküvisi katıyordum tadını almiyordu yiyordu. 10. Ayından sonra yumurtayi tek yemeye başladı bizden göre göre

Ben yumurtanın sarısını ezip yoğurtla karıştırıp verdim öyle çok sevdi deneyebilirsin

Ben yoğurtla veriyorum cok şükür sevdi böyle. Tarhana ile verenler de var ama nasıl yapıldığını bilmiyorum

Hiç korkma gerçekten benim kızım da 7 ay 5 günlük şuan, kahvaltıda yumurta başlıyorum ezmeden özellikle sarısını yediriyorum zaten elimde bölerek veriyorum süzme peynir verdim minik minik geçen pankek yapıp verdim eline, öğleden sonra da muz tahin pekmez karıştırıyorum onu çatalla eziyorum eline verdiklerini evet parçalıyor yerlere atıyor hatta 2 gündür yumurtanın beyazını ikiye bölüp önüne koyuyorum ağzına goturebildigini yiyor pankekde öyle bak bazen büyük alıyor bogazina kaçınca öğürüyor zaten öyle cikariyor he zorlanirsa ben çıkarıyorum ama bence daha iyi öğreniyor böyle, zaten şuan doyumluk değil tadımlık, tanısın öğrensin geçen 2-3 cm çubuk makarnadan ve rdim :rofl: ilk zamanlar yedirdiklerim olduğu gibi çıkıyordu da şimdi yavaş yavaş sindirmeye başladı :rofl: