Alerjik bir durum vs olur diye sadece sarısını veriyorum ama ne zamana kadar böyle gidicek ?
1 yasa kadar verilmiyo
9 aylık aşı yapılmadan önce bütün yumurtayı yani beyazınıda yedir ondan sonra aşı yapalım dedi sağlık ocağı hemşire banada
Evet tarif kitaplarında 8. Ayda yumurtanın tamamını kullanın diyor ama bilemedim
7.ayında vermeye başladım ben
Ben hiç ayrım yapmadan verdim 6 ayın sonlarına doğru
Bende 8. Ayda başladım ama yeni araştırmalara göre artık ayrım yapılmıyormuş. Yeni nesil doktorlar ikisini aynı anda başlayabilirsiniz diyor
6 ay 14 günlük bebeğim 15 gün önce sadece sarısını vermiştim grip falan oldu ek gıda yemedi bı 10 gün sonra yoğurt çorbası verdim içinde yumurta beyazı da vardi bı sıkıntı olmadı bizim doktor sarı beyaz karışık ver alerji olmazsa devam edersin demişti
Ben hiç ayirmadim hep verdim beyazını da
Bize doktorumuz 8 ncı ayda yedirebileceğimi söyledi 8 ncı aydan beri yediriyorum
8 9 aylıkken tadım olarak veriyordum
Evet banada aynısını soyledi hemşiremiz
Ben 8.ayda basladım vermeye. Beyazı protein ve vitamin acısından cok zengin.
Artık 8. 9.aylarda verilmeye başlanıyormuş doktorumuz söyledi. Hatta aile hekimliğindeki hemşirede 9.aydaki aşı öncesi verilmesini söyledi alerji yapıyormu yapmıyormu diye aşıya gelmeden 3 4 gün önce dedi.
Arastirmalar sonucu İkisi beraber werile biliyormus ikisini bir werebilirsiniz ben hic ayri wermedim ikisini bir yediriyorum
Hiç ayırma demişti bana doktor gerçi ben daha yağlı besin değeri yüksek ve tamamını yiyemiyor diye sarısını vermeye çalışıyorum beyazını da parçalayıp önüne koyuyorum ordan alıp yiyordu şimdi daha karışık vermeye calisiyorum
8,5 aylıkken verilmesi gerekiyor 9 aylık aşının içinde yumurta beyazı var eğer ki yumurta beyazına alerjisi varsa o aşıyı yapmıyorlar.
- aydaki aşı hangisi acaba ? Hemşire kızamık aşısı var ama o isteğe bağlı zorunlu değil demişti o mu?
Evet ama bize isteğe bağlı denilmedi
Teşekkür ederim. Herkes farklı bir şey söylüyor acayip bir bilgi karmaşası ![]()
Artik ek gida surecinde 6 aydan itibaren sari beyaz birlikte veriliyor. Yine de takipli doktorumuzla görüşüp 6. Ayda sarı, 8. Ayda beyazini verme kararı almıştık.