Ne önerirsiniz ben çamaşır yumuşatıcı kullnmyrm ama artk nevresimler güzel koksun istiyorum ya da perdeler sizce ne kullanayım makinede
Alerjiniz olduğu için kullanmıyorsanız ve kesinlikle kullanamam diyorsan güzel koksun diye çamaşır parfümü alabilirsiniz alerjiniz yoksa alerjiniz varsa zaten güzel kokuyu unutun ![]()
Lavanta yagi duymustum veya baska yag turu bende kullanmiyorm yumusatici biraktim doktor cok tehlikeli bu yumusaticilar demisti
Yumuşatıcıyi gebelikte bıraktım bende, özellikle bu tarz kokular bebeklerde alerji ve astıma sebep oluyor diye bırakmıştım…Şimdi en ufak çamaşır kokusuna bile tahammül edemiyorum burnum tıkanıyor hemen
Çamaşır parfümünü bir araştıraym hangi marketlerde vardır Migros da var mıdır ya
Heh bende smdi lavanta yağı ve diğer yağları ekledim sepete çünkü onu kullanın yazıyordu YouTube yorumlarda
Hemen hemen her markette vardır ama migrosta kesin vardır
Ayy evet doğru işte bende ondan kullnmyrm kıyafette de hiç sorun yk ama bazen nevresim halı perde kokusu olsun istiyorum
Bakaym ben oraya teşekkür ederim cnm inşallah alarjim çıkmaz![]()
Ben de yumuşatıcı kullanmıyorum onun yerine biraz beyaz sirke birkaç damla lavanta yağı damlatıyorum hem yumuşacık hem mis gibi kokuyorlar yıllardır böyle yıkıyorum
Makinenin yumuşatıcı bölümüne mi ekliyorsunuz Beyaz sirke makineyi bozmuyor dimi
Lavanta yağını arkadaşlarım kullanıyor 7 8 damla yumuşatıcı gözüne koyuyoruz diyorlar hemde kurutma makinesinde bile kullanılır ya da güzel koku derseniz sıvı çamaşır deterjanlarıda güzel kokuyor kimisinde yumuşatıcıya gerek kalmıyor çamaşır parfümleride güzel ama onlarda da çok kimyasal vardır bence daha doğrusu şimdi doğal ne kaldıki zaten ya ![]()
Ben de yumuşatıcı hiç kullanmıyorum ama evde temizlik kokusu istiyorum. Bu yüzden biraz granül sabun ekliyorum yıkanan nevresim ve örtülere. Onun bıraktığı kokuyu seviyorum. Parfüm kokan temizlik ürünlerini hiç sevmiyorum. Ama benimkiler hep açık renk, koyu renkleri soldurur mu bilmiyorum.
Hani bir eve girersin de parfüm, oda kokusu vb koku olmadan güzel güzel temizlik kokusu olur ya hani, ben doğrudan onu seviyorum.![]()
Yumuşatıcı gözüne ekliyorum makinenin servis personeli söylemişti koyabilirsin diye , vallahi benimkini bozmadı ![]()
Ben genelde bingo kullanıyorum onunkiler kalıcı oluyor bence ya
Ben arapsabunu ile temizliyorum , içine birazda sirke koyuyorum .
Bir kaç damla etkili oluyor mu o kadar ya , birazdan bende beyazları calistiracagim denemek istiyorum
Arapsabunu:)
Ayy sorma ona bende bayiliyorm mis gbi icim aciliyor kurutma makinesinn icinede yag koyuyola koksn diye ama bn yumusatici kullandgm zmn kurutmaya atiyodun kokusu kaliyodu camasirda