Yüzde isilik doğal gül suyu süren var mı?

Ezcane gül suyu sürem duymadım dedi musteka krem önerdi o da 700 tl almafım

Sürebilirsiniz %100 saf gül suyu olmalı ama. Sentetik yazıyorsa olmaz. Isparta üretim saf gül suyu bulursanız hemen alın ben kendim de yüzüme sürüyorum geceleri. :sparkles:

Gülsuyu sürün

Ben o kremi aldım (mustela cicest) yanlış hatırlamıyorsam açıldıktan sonra o kremi 12 ayda tüketmek gerekiyordu

KıImın yüzünde oldu döküntü gibi. Mustela stelatıpia aldım 800 küsür ama daha kötü etti. Biraz kişiden kişiye değişiyor. Doğal gül suyu bulursanız alın zararı olmaz

Evet bir sönüyor sonra tekrar geliyor

Benim kızım yüzünde de var ama vücudunda varken doktora götürmüştüm.Mustelanın nemlendiric i vücut losyonunu aldık.O vücuduna iyi geldi.Gün aşırı yıkıyorum o süre zarfında da yüzüne sürüyorum.Şuan cok daha iyi.Eğer alamıyosanız gün aşırı yıkayın

Fayda eder diye düşünüyorum siz sürün deneyin

Merhaba bebişinizin yüzü nasıl oldu?

Ben sürdüm çok da iyi geldi önce cildinde ufak bir yerde deneyin alerjisi yoksa rahatlıkla sürün hatta ben dolaba koyup serinlesin diye de sürüyorum gün içinde isilik yokken bile

Zamanla o da gidecek