Yüzümdeki tüyler çok mutsuuzm

Buz lazere gittim ama fayda etmedi iyice yayıldı çenemin altında da çıkmaya başladı yazın iyice rahatsız ediyor almıyordım çebenim altını ama iyice resmen uzadı belli oluyor çok jilet yada başka birşey yapan var mı ? Kendimi çok kötü hissediyorum

Tüy sarartici denedinmi

Hormonlarina bakdirdinmi canim lazerden sonra azalmada olmadiysa hormonlarla da alakali olabilir

Sesu tüy sarartici

Bu problemi içten bitirmedikçe dıştan yapılan müdahalelerin etkisi olmaz ki. Önce hormonal değerlere baktırmanız lazım

Philips Lumea aldım yıllar önce. O kadar memnun kaldım ki. Benim yüzümde tüyler vardı. Epilasyon merkezine gittim tüyler oldu sakal. Hem de hiç de bitmedi. En son baktım çok para gidiyor oraya vercegime alayım evde kendim yapayım dedim. İyi ki almışım ilk seferde bile fark etti. Şimdi hicbisey yok . Tavsiye ederim çok etkili.

Hayır yok canım. Benim simsiyah kalın kalın çıkardı erkek sakalı gibi. Bir kaç kullanımdan sonra bile çok az çıkmaya başladı ve çok inceldi tüy gibi oldu. Onlarda elimi atınca bile elime gelip dökülüyordu kökleri olmadığı için. Hamilelik doğum derken bir seneden fazladır hiç kullanmadım. Ama hala rahatsız edecek bir tüy cikmadi. Arada aklıma gelirde atış yaparsam yetiyor.

Benim ki bu resimdeki. 2 bin liraya almıştım o zaman

Ah o kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben beyaz tenliyim çok beyazım hatta. Ama tüylerim çok siyah çıkıyordu. Güneşe çıkmama bile gerek yok çok belli oluyordu. Elimden cımbız ağda dusmuyordu ama ne fayda. Küçük çocuklar bile soruyordu yüzünde ne var niye sakalın var diye. Karşı cinsle ilişkilerim bile o kadar zor oluyordu ki ozguvenim yoktu. Sakalimi görecekler begenmeyecekler diye. Kimseyle görüşmüyorum kimsenin yüzüne rahat rahat bakamiyordum. Lise de bile erkekler tarafından zorbalandim. Sınıftaki bı oğlan elinde çakmakla oynuyordu bana gel sakallarını yakayım demişti. Sınıfın ortasında yerin dibine girmiştim. 32 yaşına geldim unutmuyorum onu. Ay bu konuda çok doluyum hüzünlendim tekrar

Bnm triodlerim az yukselme var. Polistikover da killanma yapiyor bildiğim kadariyla. Bnde ikiside var bacagima , koluma cok kucuk yasta jilet çalmistim :sweat_smile:yatili okulda buyuk ablalardan mi gordum bilmiyom hatta genatal bolgeme bile calmistim . Belki o zalanlar 13 yasinda ancaydim o zamn cok cahildim​:face_with_tears_of_joy::see_no_evil_monkey:o yuzden ayi gibi killarim olmasada erkeğin bacagi gibi oluyordu bacaklarim . Kollarim da oyle agda yapiyordum ama bni bnden aliyirdu resmen agliyordum. Emin ol bu killarima her yontemi denedim. Senin gibi bnde aşırı ozguvensizdim …Kisisel bakimimi yapmakta gerçek ten zorlaniyordum .Bnm yuzumdede vardi sakal gibi degil ince ama belli olan killar vardi . Arada bna da dalga gecerlerdi ama co k nadir dayimgil gecerdi . Kil sorunu yuzunden dugunler dernekler asla gitmezdim. Gidersem de kollarim bacaklaril kapali olurdu hatta bn 20 yasina gelene kadar hic tisortle disari bile cikmadim …Hem utaniyor hemde babam kiziyordu. Evlenmeden once hersey cok kisitliydi bnm kaslarim babama cekmis. Kasimin ortasini fln alinca kiziyordu annem babam . Tabi nisanliyken de korkulu ruyam killarim olmustu :face_with_tears_of_joy::face_with_tears_of_joy::face_with_tears_of_joy:eşime diyordum hep bn killiyim ona gore diye yuzumde bile kil var sen bnim neremi begniyon da bni istedin fln diyordum. O kadar ozguvensizlikti bnmkisi. O hep birsey olmaz bn o kadar killi oldugunu dusunmuyom fln diyordu. Neyse evlendim . Her iliskiye girdikce utaniyir bi ozguvensizlik oluyordu. Birgun bu" pihilis lumea "makinayi almaya karar verdim . Esimle konustum hic kabul etmedi . Her ay bu makina yuzunden tartisiyirduk. Esim ise dogum yap sonra lazere gonderiyim sozunu verdi tabi bn o zamnlar hamile olmadigim icin cok uzun gelmisti tmm desemde tekrardan kil konusunu aciyordum birgun adam illalah etti​:face_with_tears_of_joy:hesabima 10bin tl ati . Bnde kuserse kusun dedim gitim bu makinayi 8,5 bin aldim.4 seans kulandim hamile kaldim .:face_with_tears_of_joy:Tabi hamilelikte de kulandim 3 seans duzenli olmadigi baya azaldiydi . Hamile kalinca hormonlar tavan yapti bnm yuzumdeki kil sakal oldu :face_with_tears_of_joy::face_with_tears_of_joy:daha gecen yüzüme atis yaptim denk geldikce de cimbizla aliyom. Sunu da deyim hamileligim boyuncatum vucuduma jilet kullandil normalde haftada bir kere jilet yapiyirdum uzak bi yere ve hastaniye gidince de oyle yapiyordulm. Killarim cok cok kalin olmasi gerekiyordu ama oyle degil suan az bubay tekrardan basliycam iste tuzlu suyu oneririm yada denizi bn tatile gidince gunluk jilet yapardim pürüzsüz olsun diye ve killarimda azalma oluyordu seyrek cikiyirdu tuzlu su ise yariyor gibi . Ay kb. Bu kadar uzun yazdim .:speak_no_evil_monkey:

Tiroid daha çok metabolik faaliyetleri etkiler, kilo ve saç dökülmesi gibi. Tiroid değil, östrojen/testosteron dengesine baktırmanız lazım. Bunların dengesi bozulunca erkek tipi kıllanmaya sebep oluyor. Hele çenede olunca muhtemelen üreme hormonlarıyla alakası var.

Yok yuzune surmesakin . Bn bacaklar kollardan bahsetim . Yuzun daha hasas . Epilasyon cihazi azaltiyor ama cok ince bir kil varsa onu gormuyor kalin killara birebir. Yuzunu fln aldiktan sonra 2 gun karinca yumuratsi yağ var int bi bak istersen oda azaltiyir .

İsterseniz yine doktora bir sorun belki endokrinoloji bölümüne yönlendirir. Çünkü dahiliyeciler bu hormon testine bakmıyor bildiğim kadarıyla. Endokrinoloji bakıyor.

Kesinlkle önce kadın doğumda hormonlarına baktır ilaç tedavisi ile bile geçebblr onun dşnda jilet kesinlkle kullanma daha da sert çıkıyo bu seferde erkek gibi oluyor bnm annemin kullandığı ilçaların yan etksi böyle çene ve çene altında erkeksi uzun kıllar çıkuyor adeta bu hastane beyaz hastane eldivenleri var ya onunkileri de ben onunla alouprdum biraz acıyor ama güzel alıyor erken de gelmiyo dayanablrdenz yapın o şklde ama regl iken doktora gidin baktırın o şklde hormonlar daha çok görünüyo