Öyle çıkmaz bir yerdeyim ki 1,5 yaşında oğlum var ve 27 günlük bebeğim var oda oğlan ilk oğluma bakamıyorum kendisi çok duraksız çok hareketli durduğu yerde durmuyor hakkından gelinmiyor yanımda değil kayınvalidem bakıyor Allah’tan uzakta falan değil aynı apartmanda yız ama onla ilgilenmiyorum bakamıyorum öyle bir boşlukta yım ki derdimi kimseye anlatamıyorum anlatsam da anlamıyolar yanıma geliyor sürekli ama biraz oynayıp ediyoruz ilgileniyorum sonra öteki uyanıyor emdir altını değiştir bak ötekine yetemiyorum doğumdan sonra sanki temelli hırçın oldu kıskanıyor kiskanmıyor gibi yanıma geldiğinde emdirdigimde sürekli öpcem diyor gösteriyor bende sakınmıyorum öptürüyorum önceden hiç birbirimizden korkmayan ayrılmayan şimdi nolduk yanıma geldiğinde gel öpeyim sarılalım diyorum gelmiyor önceden benden ayrılmıyodu kimseye gitmiyodu doğumdan sonra annem kaldı yanımda 20 25 gün fln ilk oğluma bakiyodu yanımda onunda artık gitmesi gerekiyordu gitti o zmndn beri kayınvalidem bakıyor belki beni kınıcaksınız niye sen bakmıyon kendi oğluna die ama dediğim gibi ilk oğlum çok duraksız ikisine birden bakmam mümkün değil bazen ikisi birden uyanık oluyor hangine bakcan bazen uyucak olcak hangini uyutcan bazen bazen aç olcaklar hangini doyurcn o kadar çok doluyum ki yani diyeceğim o ki benim gibi olan çocukların araları çok az olan anneler ne yaptınız lütfen bana nolur yardımcı olur musunuz lütfen
Canim benim tabiki kolay degil hem iki kucuk cocuk hem ev is eş yeni dogum yapmissin boyle hissetmende gayet normal ama inan gecici bi surec sen yeterki yetemiyorum moduna girme o dusunceyi at kafandan bi bismillah de yarin sabah al oglunuda yanina birak kalsin evin işi gucu sen yeterki iste halledersin buyuk oglun muhtemelen babaannesinde kaldigi icin soguk davraniyodur iki ev arasinda buyuyen cocuk oyle olur canim. Daraldigin yerde kaynanani cagir oglunu yukari gonderme akil veriyo gibide dusunme sakin suan senin yetememe gibi dusuncen gayet normal gececek bacim merak etme dedigim gibi yeterki kotu dusunme.![]()
Sağol canım çok teşekkür ederim az da olsa böyle demen rahatlattı ![]()
Sende aynı durumu yaşadın mı peki?
Ah canim benim gercekden biraz zaman gecsin hem alisirsin hem bugunki zorluklarin gecdigini gorursun dedigim gibi sen al oglunu yanina iki ev arasi buyuyen cocuk daha arsiz olur bi an once kardesli hayata alismasi lazim ki oda durulsun sevsin kardesini ileredi alismasi daha zor olur kiskancligi cok uzun surer ![]()
![]()
Tamam canım
Ben de ek olarak kaynanan ev işine yardım etsin diyeceğim edebilirse tabi. Ya da en azından akşam yemeğini yapsın kahvaltıyı halledersin bir şekilde. Uyutmaya yedirmeye de zorlanırsan sen onu evine cagir. baska odada da olsa annesiyle aynı evde olduğunu bilsin büyük oğlunuz.
Benim kizlarimin arasinda 10 yaş var canim. Ben bile kucugum yeni dogdugunda yetemiyorum diye agliyodum buyuk okula gidiyo sabah okula yolla oglen al yemek aş ev isi kucukdede kalca gelisim geriligi var 6. Aya kadar kalcasinda aparat vardi surekli agliyodu. İlk aylar zor oldu ama inan suan oyle degil hem alisdim bu tempoya hem kucuk buyuyo 9 aylik oldu
Anlıyorum canımda çok hareketli ama bildiğin gibi değil durduğu yerde durmuyor hep sürekli onunla ilgilenip durcam oda mümkün değil diğeri var
Aynen canım bende çok ağlıyorum geliyor buraya biraz duruyor durmuyor durmayinca da babannesi alıp götürüyor gidince de ağlıyor nasıl böyle varya içim parçalanıyor başlıyorum ağlamaya böylede olunca sanki zebil oluyor arada olan ona oluyor diyorum
İlk oğlum 2.5 yaşındaydı kardeşi doğduğunda annemde sadece 1 hafta kaldım sinra evime geldim kayınvalidem yok gorumcelerim kendi aleminde kimsem yoktu yani zor olmadı mı oldu ben genelde küçüğü emziriken kucağımda uyurdu buyukte ayagimda sallarken uyuturdum annem hiç bir zaman yardım etmedi bana bı lokma yemek gondermisligi yoktur mecbur kendi başının çaresine bakmaya alışıyor insan şimdi 3.oglan oldu büyük 11 ortanca 8 yaşında küçükte 8 aylık abileri evde resmen dünya savaşı çıkarıyor o kadar yoruluyorum ki psikolojik olarak bitik durumdayim annem tabi her zaman ki gibi hiç faydası yok hatta 3. Doğumda sadece 1 gün hastanede kaldı eve geçtiğimiz gün evine gitti okula giden iki çocuk ve bı bebekle kaldım kimsem yok eşimden başka ama oda işte yoruluyorum diye ev işi çocuk bakımı hiç ellemez izin gününde bı gezdirir çocukları balığa vs giderler o kadar herşey bende okullari dersleri ödevleri yedir içir yatır kaldır okuldan al kursları vs dagittiklarini toplamazlar hicbiseye yardım etmezler bebeğe bakın dedigimde en fazla yarım saat bakar büyük olan onun haricinde hiç bir yardım yok evi görmek o kadar zor geliyor ki artık gerçekten çok yoruldum bebeğimle yeteri kadar oynayamiyorm kendime hiiiiccc vakit ayiramiyirim tek istediğim şey uyumak hayattan hiç zevk almıyorum o kadar yani psikologa gidiyim dedim eşim deli misin gidecen evleri görmemenin bahanesi olamaz diye üstüme geliyo yardım olmaması çok zor
Allah yardımcın olsun cnm annenin yaptığıda düşüncesiz lik insan hicmi acımaz kızına en azindan büyükleri biraz alıp götürse evine onlarada degisiklik olur ilgilense sende kafa dinlersin benimde üç çocuk bu ara bizimkilerde annem çağırdığı halde gitmiyorlar evleri benimkiler de çok dağıtır evde durdukça eve zarar açıyor çocuklar genelde bende senin gini bazen çok bunaliyorum ama seneye az daha rahatalariz gibi küçüğü varsa örümceğe koy daha rahat edersin ben öyle yapıyorum evimin işlerini çok seviyor bizimki
Annemlerde PlayStation var çocuklar oynamak için gitmek istiyor annem her seferinde bişey bulup kızıyor bı gün çocuklar çorap giymeden gelmiş böyle göndereceksen gönderme diyor başka gün e bu çocuklarda atlet yok böyle gönderme yok bu çocukları niye tek gönderiyon sende gel sen gelmezsen yollama ben hiç bakamam oraya gittiğimde dinlenme firsatimda olmuyi hemen küçüğü alıp ben bunu ayağımda sallayim(tek bildiği o ) sen bulaşığı at yemeği yap suralari bı topla vs kendi evimi yeri geliyor toplanıyorm ama dinlenebiliyirm orda hiç öyle imkan yok babam geç gekiyo işten ben yatıyorum babanı bekle yedir içir vs saat 2 3 oluyo gece sürekli çocuğa kalkıyorum sabah geri babamlarin çayı kahvaltısı sofra topla bulaşık yıka evi topla hiç gitmek istemiyorum millet annesine gidince dinlenip geliyo ben üstümden tır geçmiş gibi dönüyorum
Cnm annen resmen seni kullanıyor bu kadarda olmaz tamam yardım etmen güzel bende ederim ama imkanın yoksa yoruluyorsun senden bekletiye girmesin bence tavrını göster annede olsa ezmeye hakkı yok bı aralar annemde beni cagriyoedu çocukla nasıl geleyim dedim bidaha çağırmadi benim ihtiyacım var yardıma bana yardıma nadir gelirler bende onlara öyle isim çok çünkü
Gitme gerekirsede boşver sana yardımı olmayanın zararida olmasın evinde hiç değilse çocuklarınla baş basasin
12 senelik evliyim 3 çocuğum var annem birgün olsun bana yardıma gelmedi hersene halı koltuk sildirmeye cagiridi iki senedir cagiramiyo bebekten anlatılmayacak kadar değişik zihniyetli bir insan kendi küstüğü insanlarla zorla kusmemi istiyo konusursan hakkımı helal etmiyorum diyo bugün kuzenimin kınası vardı dayımla yıllardır kusler dayım benim düğünüme de gelmemiş ama annemle arasındaki sorundan kaynaklı beni çok sever annem vebal attı yine gidersen benim kızım değilsin git nere gidersen diye bende eşim istiyor ben o ne derse onu yaparım deyip gittim bakalım yarın arayıp bişey diyecek mi çok sıkıldım hayatımı yönlendirmeye çalışmasından yapmıyorum çoğu isteğini ama vebal atınca korkuyorum anne hakkı diye ![]()
![]()
Allah yardımcın olsin cnm zor gerçekten tek kızimisin
Evet 3 erkek kardeşim var
