14 Şubat 😂

Esimle ben yillar once kuzeninin dugununde yan yana halay bile cekmisiz 2012 senesinde mavi pantolonlu benim yanimdaki esim ozamanlar baya kiloluymus smdi degil​:rofl:

Aa nasıl denk gelmiş ya :joy: akraba aracılığıyla mı evlendiniz eşinizle.

Ah keşke dediğin kadar romantik düşünen biri olsa umarım dediğin gibi olur yine de :smiley:

Yok canim sewerek ewlendik ayni köyluyuz intsgrmda arkdstik babasi ben kucukken koye gittikce kiz seni ogluma alicam seni ogluma alim derdi kizardim yani boyle 17 18 degildimse az daha kucuktm kizardim

Biz 11 yıldır beraberiz en baştan beri kutlamayız ama bu sefer içimden geldi hwdiye almak istedim 3 tane gömlek aldım ona işi gereği hep gömlek giyiyor. Ben kesinlikle istemedim zaten genelde de aldığı için . Arkadaşımın doğum günüydü bugün onla dışarı çıktım eşim tüm gğn bebeğimizle ilgilendi kartını da verdi kendine beğwndiğin o kıyafeti git ve al dedi :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: tabikide almadım. Arkadaşımın doğum gününü kutlayıp sevgililerime geri döndüm

Benzer fotoğraf bizde de var aynı durum. Bizde pandemi döneminde eşim ben annem babam la toplu fotoğrafımız var eşim PTT görevlisi olduğu için pandemide maske ve bin tl para dağıtımı yapılıyordu anneme de para çıkmış getirdi verdi kurallar gereği fotoğraf çekmeleri lazımmış bizde toplu şekilde çekildik ama o zaman birbirimizden haberimiz yok tabi :joy:sonra evlendik şdşcşcl

Şöyle before after de yapmıştım :heart_eyes::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Nasipse bi sekilde buluyor

Babiş bizi şaşırtı. Normalde tost makınası almıştı. Bugun kızmla bana cicek almış cok mutlu oldum Birce Naz daha da mutlu oldu içindeki ayıyı öpüyor​:smiling_face_with_three_hearts:benımkı kırmızı gul. Buda bırce hanımın :two_hearts:

Tabi kızım bunu çalı süpürgesi sandı. Evi supuruyırdu​:joy:

Ne güzel bir kare ve nasip öyle bir şey kibazen bir yere gidersin ve kaderinden habersiz kaderini bulursun ben de aşağı komşumla kavga etmiştim komşumu şikayet ettim ve dava açtım o kadın sayesinde tanışıp 3 ay içinde evlenme kararı aldık iyi ki diyorum şimdi Rabbim herkese iyi ki diyecek eşler nasip etsin​:heart:

Bu kalem setini istemiştim aklında kalmış onu almış eşim sağolsun bir de beyaz spor ayakkabı :heart::joy: onu da çok severim normalde kutlama demiştim ama yapmış sağolsun

ciceklendim​:blossom:

Eşim bu ay içinde iki defa il dışı sevke gitti hemde biri 3 günlük biri 5 günlük. Otel yemek falan derken masrafı oldu biraz. Devlet sevkinde parası 6 ay sonra yatırılıyor. Bir de bana iki defa mr enterografi çektirdik ozel hastahane ve farklı ilde olunca onun da masrafı oldu. ( Her bir çekime on sekiz bin istediler. ) Sabah nöbetten gelirken çiçek almış. Önümüzdeki ay da o beğendiğin bilekliği alırım dedi. Bende çiçek beni mutlu etmeye yetiyor başka bir hediyeye gerek yok dedim teşekkür ettim. Ama hediye olarak yemek temizlik yapıp Asile oyun oynatırsan beni dinlendirirsen çok mutlu olurum dedim. Evi süpürdü toz aldı kuruyan çamaşırları katladı yerine yerleştirdi. Asili banyo yaptırdı doyurdu oynattı. Akşam yemeğimizi de yaptı daha ne olsun bende duşumu aldım uyudum dinlendim :smiling_face_with_three_hearts: Allah razı olsun Allah başımızdan eksik etmesin ayağına taş, gözüne yaş değdirmesin inşallah :folded_hands:t2:

Ooo seninki daha da zengin birsey almış. Senin bedenindeki yorgunluğu almış. Bir saat once bizde de eşimin ailesi vardı. Neyse gitiler beraber odayı toparladık o kadar mutlu oldum ki. Kocama yeniden aşık oldum​:joy:Bana yardım etmesi beni çok mutlu ediyor.

Üçün beşi geldi size ne geldi?:sweat_smile::grinning_face:

Eşlerimizin yardımcı olması çok iyi geliyor gerçekten :smiling_face:

Ucun besi yeni mi çıkmis, birini duydukta besini duymadım:D

Ahahahah​:grinning_face: oyle dedıgıme de pısman oldum​:smiling_face_with_tear: gece mesaiden döndüğünde elinde gülle geldi :see_no_evil_monkey::face_holding_back_tears:

Massallah size :smiling_face_with_three_hearts: gercek zenginlik gercek aşk diye buna derim ben

Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts: