En güzeliii, huzur dirlik olsunda en güzel hediye :))
Hahaha allah seni guldurdun bizi ![]()
Demi ama ben kendimi çok mutlu hissediyorum. Arada yaptığı için belkı de mutluyum her zaman yapsa nasıl olur kim bilir ![]()
![]()
![]()
Haketmiş ![]()
![]()
Kapitalist düzenin oyunları gerek yok
evlilik yıl dönümü bizim için anlamlı olan ![]()
Ay ne kadınlar var ya hediye için yapılır mı gerçekten anlamsız ![]()
![]()
![]()
tövbe estağfurullah
Bencede sewene hergun gun zten hediye almakla sewgi olmazki deger wermesi saymasi onemli
Kesinlikle öyle fakat bazı insanlar gerçekten çok gereksiz yere gereksiz zamanda tripleniyor ay o değilde eltime de hediye gelmemiş diye çok söylendi ne kadar gereksiz yere trip attığını söylesemde anlamadı demek bazı insan anlamıyor canım ![]()
