14 Şubat 😂

En güzeliii, huzur dirlik olsunda en güzel hediye :))

Hahaha allah seni guldurdun bizi :rofl:

Demi ama ben kendimi çok mutlu hissediyorum. Arada yaptığı için belkı de mutluyum her zaman yapsa nasıl olur kim bilir :joy::joy::joy:

:rofl::rofl:

Haketmiş :grin::grin:

Kapitalist düzenin oyunları gerek yok :slight_smile: evlilik yıl dönümü bizim için anlamlı olan :blush:

Ay ne kadınlar var ya hediye için yapılır mı gerçekten anlamsız :person_facepalming:

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: tövbe estağfurullah

Bencede sewene hergun gun zten hediye almakla sewgi olmazki deger wermesi saymasi onemli

Kesinlikle öyle fakat bazı insanlar gerçekten çok gereksiz yere gereksiz zamanda tripleniyor ay o değilde eltime de hediye gelmemiş diye çok söylendi ne kadar gereksiz yere trip attığını söylesemde anlamadı demek bazı insan anlamıyor canım :person_facepalming: