4 aylık demir takviyesi başladınız mı kızlar

  1. Ay aşılarını olduk demire başladınız mı ne kullanıyorsun

Bizde dün aşı olduk ve vegaferon demir ilacı kullanmaya başladık

Ateş yaptım acaba

Özel mi canım yoksa devletinmi

İnşallah bizde yapmaz yeni olduk

Ateş yapmadı çok şükür zaten her bebekte ateş yapacak diye bir şey yok

Devletin verdiğini kullanıyoruz şuan için yan etkisi nedir bilmiyorum daha yeni başladık iyi gelirse devam edicem

Anladım canım

Huzursuzluk yaptı mj

Devletin verdiğini önerme diler kabızlık sancı vs. Yapıyormuş içinde katkı olduğu için. Doktor o yüzden sidefer önerdi biz onu kullanıyoruz memnunum

Evet malesef benim kızım sessiz bi bebek normalde ama ağlıyordu dün baya bugün toparladık

Bende microfer kullanıyorum memnunum devletin verdiğini kullanmadım. İçeriğine iyi demiyorlar zaten benimki de tercih meselesi oldu kullanmadım

Ben microfer başladım ama açıkçası bin pişmanım çocuğumu mahvetti 10. Günde bıraktım doktorla görüşüp demir yerine pekmez vermeyi deneyeceğim sürekli karın ağrısı çekiyor kakasını yaparken cok canı acıyor

Merhaba, o ilacı kullanmamanızı tavsiye ederim içinde paraben varmış ve internette forumlarda bircok kişi bebeginde ciddi yan etkiler yaptıgını yazmış. Birisi ilac yuzunden bebeğim ölümden döndü yazmıştı hatta o yuzden alternatif bir ilac yazmasını isteyin. Banada bu ilacı verdiler ama yorumlardan ve içerğinden dolayı kullanmadım. Aylık dr kontrolune gittiğimde de bebegim hem mama hem sut aldıgı için gerek gormedi altıncı ayda baslatacagız dedi cunku mamanın içinde demir vitamini varmıs zaten.

Biz 6 aylık olduk 4 den beri bestiron kullanıyoruz doğal içerikli tadı da güzel hiç bir yan etki de yapmadı öneririm doktorunuza da danışabilirsiniz kiloya göre damla sayısı veriyor

Ya bende yeni bişey fark ettim kızıma dün verdim bir sıkıntı olmadı ama bugün sürekli kusup durdu normalse çok kusan bi bebek değil az az belki 20 defa falan kusmuştur o damladan mı oldu acaba yarın olmazsa eczaneden başka alayım önereceğiniz başka damla var mı

Hayır yok eczacınıza danısın temiz içerikli demir damlası tavsiyeniz var mı diye sorabilirsiniz. Evet ilacın yan etkisinden biride kusmaymış şikayet var ı okuyun insanlar ilacın toplatılmasını istemiş, zaten parafon baslı basına kanserojen madde…
Buyuk ihtimalle ilactan dolayı kusmustur…

Çocuk uzmanı sidefer önerdi ben çok memnumum

Bizde ferrum kullanıyoruz devletinkini bizde almadık eczacımız tanıdık bunu önerdi ama ağzının yanlarında sivilcelenme oldu değiltiricez galiba

Seneler evvel diğer çocuklarımda kullandım hiçbir yan etkisini görmemiştim zamanla içeriğini değiştirdiler herhalde kullanmıyacam artık