9 aylık bebek azı dişi çıkartırmi

Hastane bu bacim

Tmm cnm çok sagol

Oturuken pek belli değil ama eğilirken gözüküyor

Sen ihmal etme gotur bacim

Tmm cnm bu ara eşimij işleri karışık en kısa zamanda götürecegim

Bizimde yamuk :joy: be xok dert etmedim bu dişleri de dökülecek diye

Bizim de oyle ustler sis biraz ama gelen giden yok.

Bende anlamadim ayni bizimkininde kabarik arada bi huysuzlaniyo uykusu bozuluyo bi duzeliyo gece ateslenecek gibi oldu aman anlamadik gitti valla

Bizim 3 haftadir uyku düzeni yok . Yarım.saat uyuyor sonra 12ye kadar uyumuyor. Çığlık çığlığa alıyor saclarini yolluyor . Ay bide toka hiç taktirmiyor ya ne kadar da tatlis oluyor toka takınca yok kafasından alıp.agzina atiyor

Ozaman dis patliycak demekki bacim ay ilk dis bundan kolaydi kiz bu ustler cikmak bilmiyo onceki uyku duzeni bizdede kalmadi bacim uyaninca kalkip oturuyo bize bakiyo iyce aciliyo uykusu. Tokayi bende zor takiyom eline oylansin diye bisey verio hemen takiyom agliyo yoksa lastik tokatla bagla bari sende

Kiz bacim degisik ilgisini cekicek oyuncak falan aldinmi banada fikir ver yerinde durmuyo kucakda durmuyo atiyo kendini hic sevmiyo kucak milletin bebesi kucakda gezer bizimki tam tersi ama disardada kucak delisi

Lastiktakiyom.zaten geçen diskisinda cikti​:joy::hear_no_evil_monkey:yemiş tokadı

Kiz aynı benim kiz

bizimki de hiç sevimiyor Ne güzel omuzlarımda uyur diye seviniyordum kafasını bile koymuyor .isi gücü sac çekmek milleti isirmak​:see_no_evil_monkey:dur biradan oynadığı mesur oyuncaaklari atayim sana

1 Beğeni

Bizimkde öyle saçlarını yoluyor kafasını koluma emerken küt küt vuruyo ama nasıl vurma heralde dişten salyasi çok alıyor bide atak varmış 9 ayda

Kızlar üstler çok zor oluyor birde arka arkaya çıktı sonrada yan dişleri dişleri çıktı

Aman ozaman hic sevmiyo toka demekki bizimki takinca cikartmiyoda yerde bulursa oda agzina atiyo bide yerden sac bulursa yemeye calisiyo​:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: baskasina zarar verme huyu yok bziimkinin kucuk cocuk hic gormedi belkide ondan. Ama kucakda tobe durmak istemiyo oturunca ayakdaysa sorun yokda. Bacim ses cikaran 3 tanede vizde var seviyi onalrida degisik bisey aryisindayim :grin:

Amani demee bacim

Valla demek istemezdim ama öyle cnm ağrı kesici veriyordum geceleri Allah’tan yaz ayı gündüz de kızlar oynatiyordu diş gece çok zor oluyor ama bu ara daha beter oldu gündüzleri hiç bsieyden memnun degil

9 da mı bu atak da neymiş boyle​:see_no_evil_monkey: