Aboooo kısa denk gelse bari 1 ay sonra cikarsa biraz daha hava iyi olur.
Ben geçen bahtım cok degiskk seyler varda 1 milyar 3 milyara kadar gidiyor bence hiç gerek yok oyle seylere. Cok cabuk usaniyolar zaten ama sesli seyler dikkat çeker aklında bulsun
Tovbe vermem okadar para yazik gunah kiz dedigin gibi cabuk skiliyolar zaten ben her oyuncagi vermiyom bi kac gun oynuyo digerleriyle yer degistiriyom ozluyo hem iyi oluyo sesli oyuncaklari bizimkide seviyo hele ablasinin kar kuresi muzikli isikli bayiliyo ona
Aman valla buyuyolarda nasil buyuyolar ah ahh
35 gün. Sürüyor Muş bı arkadaş dedi
Ariy o neymiş oyle![]()
![]()
![]()
Valla biomiyorum cnm 10 buçuk ile 11 ay arasında varmış heralde ondan uzun sürüyor diyorlar oda 35 gün öbür aya kayıyor
Iyi yapiyon bende bazen öyle yapiyom.bazendd hepsini cikartiyom
Hayrılışı artık yaşayıp göreceğiz.
Öyle Allah yardımcımız olsun ne yapalım evlat için sabır etmekden başka çaremiz
4 disin çıkması 1 ayı buldu. Bir diş enfeksiyon kaptı ateşlendi. Zor geçti bizimde, üstelik azi dişlerinin peşine kopek disleri şişti. Tam her şey yoluna girdi, uykusu, yemesi düzeldi dedim tam 4 gün sonra köpekler gelmeye başladı hala daha onların çilesini çekiyorum.
Kiz bu ataklardan bikdik bide 35 gunmu suruyo kesin suan onu crkiyoz biz ha bi gunu bi gununu tutmuyo