Bidadha yaptim
Bence hamilesiniz
ben de kan tahlili sonucunu bekliyorum hala çıkmadı, siz de bence bir an önce kan verin
Evet var dunkinde dedigim gibi silikdi sonradan cikdi demekki gun gcedikce deger aglrtiyo bak bu sefer hemen cikmis
Cikinca yazin sjzde merak ettim
Tamam inşallah
muhtemelen yarına ancak çıkacak sağlık ocağında çok geç çıkıyor genelde
Evet canim gec cikiyo hayirlisi olsun insallah
Hamilesiniz hayırlı olsun![]()
![]()
Ayy benim de pozitif testim böyleydi Sevdaa hamilesin bence ![]()
![]()
Ay susun ya ins degilimdir
Hazir fegilim dha kizim 9 aylik![]()
Teselli olayım canım bnmde öyle oldu 3 defa denedim 2 gün yaptım hep pozitif aksine o zaman hafta sonu kan testide veremedim felan kafayi yedim benimkide 6 aylıktı daha sonra kadın dogumcuya gittim kan verdim yoktu hocam bu neydi dedim kaç kez test yaptım pozitif di hormonlarla alakalı olabilir dedi… Eşimde ben eminim diyordu o korunuyor çünkü
Benmde esim kendimden eminim diyor tam net degil cnku hormonol oldgnu dusunuyorum yarn sglik ocagina bi gideyim bkim neydenmis
Gönlünce olsun canım
Dur bakalim kan verdigimde cikar hormonalmi gebelikmi
Dogurdugumdann beri adet nedir unuttum
Dedigim gibi kadinin hormonlari 2 yil da anca duzeliyir. Dok. bile cocuktan yaptiktan sonra 2 yil bekleyin diyor.
Bekleyin diyorda allah verdikten snra ypck bisye olmuyor malesf
Orasi oyle. Kacamaklar istisna![]()

