Adetim 9 gun gecti

Sprialle hamile kalan bile war

Spiral zaten 100%100 garanti demiyo doktor. Kordonlarini baglatip hamile kalan bile var

Benim kan testi negatifmiş, ama haftaya bidaha gel bakalım dedi doktor

İns bendede cikmaz kanda bakalim

İnşallah hayırlısı neyse o olsun :cherry_blossom::palms_up_together:t2:

İyi bari canim haftaya kadar regli olmazsanmi bakacakmis

@Sevda.1 kan verdiniz mi

Regli olmazsan demedi de değer yükselecek mi bakalım dedi aile hekimi. Negatifse nasıl idrar testi pozitif çıktı ki acaba dedim, bilmiyorum ama hamilelik yok şu an negatif dedi

Yarin vericem

Sabah ilk idararla yapın birde testi

İnsan stres oluyo oyle deme

Ben yaptim cok net degildi 3 saat sonra yaptim netlesmisti ..

Kan werdim isin yoksa iki gun bekle hafta sonu girdi araya :woozy_face:

Şaka şansına beee

Enabız dan sonuçlara bakabilirsinz

İki gun sonra cikiyor dedi bu saate kdr bakip durdm cikmamis

Keske bir daha test alsaydin hamile olsan hemen cikardi zaten.

Hcg degeri yukseldigi icin bu sefer bilinirdi ..

Aklimdaydida kan wwrdim diye almadim

13 gun gecti bnm yaptigimda 11 gn gcmisti