Aşırı korktum öbür tarafa gittim geldim

Kızlarr dün başımıza gelen talihsiz bir olayı anlatmak istiyorum kimse benim başıma gelmez demesin. Kızlar 2gün önce kızım 4ay aşısı oldu ve ilk kez aşıda bukadar huysuzlandı. Ateşi vs yoktu ama birde ay sancısı vuruyor derler bizim buralarda yani yeni aya girince bi kaç gün burnumuzdan döker. Her neyse dün akşam da yine sancısı falan vardı sanırım birde aşı ağrıları vardı, dedik bi çay kaşığı calpol verelim de hani rahatlasın uyutayım. Kızım babasının kucağında hafif yatar pozisyonda bende calpol verdim verir vermez yutamadan ağlamaya başlayınca genzine kaçtı bir anda çocuk oldu mos mor nefesi kesildi asla nefes alamıyor nerde 30 sn nefes alamadı direk kaldırdım eşim zaten çok panik oldu bende korktum ama yine daha sakindim aldım yüz üstü çevirdim biraz sırtına vurdum ama yine tık yok nefes alamıyor. En son acır falan dinlemeden sırtına hemlich uygulaması ile 2 3 kez sertçe vurdum da geldi ta burnundan çıktı baktım ağlamaya başladı dedim çok şükür kendine geldi. Yemin ederim okadar korktum ki nasıl bişeymiş bu böyle bir anda oldu kimin aklına gelir öyle kötü oldum ki benim yüzümden oldu diye sabaha kadar uyku uyumadım. Ya işe yaramasaydı ya çıkaramasaydım nolurdu halimiz düşünmek bile istemiyorum. Şuan yazarken bile gözlerim doluyor. Elim kolum boşaldı valla. Sonra çocuk öksüre öksüre uyudu rengi oldu bembeyaz dedik götürelim hastaneye ama vazgeçtik götürüp ne diyecez diye. Bilmiyorum yanlış mi doğru mu uygulama yaptım ama rabbim evlatlarımızı korusun anlık gelişen olaylarmış cidden. Öyle anlatmak istedim. Allah bizlere kolaylık versin çocuklarımıza da sağlıklı ömürler versin inşallah​:pleading_face:🩵

Okurken ben yaşamış gibi okudum gerçekten çok kötü olursun üzüldüm canımsın tabbim bi daha yaşatmasın

Okurken kötü oldum. Geçmiş olsun canım Allah bir daha yaşatmasın :pray:

Allah razı olsun amin rabbim kimseye yaşatmasın :cry:

Bizde buna benzer bişey yaşadık ve o an babadan çok anneye rabbim cesaret veriyo ki yapamam korkarım dediğin şeyi yapıyorsun tabi düzeldikten sonra kötü oluyorsun eli ayağı tutmuyo insanin rabbim evladını sana bağışlasın inşallah

Allah razı olsun. Gerçekten öyle okada korktum ki elim ayağım titredi ama sakin kalmaktan başka çarede olmadı çok şükür sorunsuz atlattık

Çok iyi anlıyorum seni rabbim bi daha yaşatmasın inşallah anne olmak çok zormuş . Benimde bi kere parmağım gözüne girdi çok şükür bişey olmadı ama kendimi çok suçladım benim yüzümden diye

Gerçekten öyle rabbim hepsini korusun onlar allahın emaneti bizlerde insanız yeri geliyor istemeden hatalar yapabiliyoruz önce Allah’a sonra bizlere emanetler hepsine sağlıklı güzel ömürler versin inşallah

Amin inşallah rabbim kimseye yaşatmasın size de çok geçmiş olsun

Amin inşallah rabbim annelik babalık duygusunu isteyen herkese nasip etsin inşallah ne olursa olsun çok güzel bi duygu

Çok geçmiş olsun Rabb’im bidaha göstermesin damlalık la vermeyi denesinize ben öyle yapıyorum mesela bir tatlı kaşığı mı verecem damlalikta zaten kaç damla vereceğin yazıyor bende tatlı kaşığına koyup öyle damlalığa boşaltım kaç ölçek olduğu da belli oluyor zaten

Oncelıkle çok gecmıs olsun Allah bı daha yaşatmasın . Okurken tuylerım ürperdı ahhhh evlat bambaşka bısey kendı canın bile bu kadar tatlı degıl :pleading_face:
Rabbım herkesın evladını kendıne bağışlasın sağlıkla büyütelim inş

Çok mantıklı bende öyle yapayım artık

Rabbım bi daha yasatmasin okurken ben yaşamış gibi oldum :pensive:

Rabbim kimseye yaşatmasın evlatlarımızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çok zor cidden o anı yaşamak

Ay hiç bilmiyodum nasıl bişey nerden temin edebilirim acaba öyle yapayım ya. Çok sağolun

Amin Allah razı olsun :face_holding_back_tears:

Hemde çok zor Allah kimseye yaşatmasın

Aminn sağolun🫶🏻

Ah varmış ya bi anda oldu zaten anlamadım ağlamaya başlayınca yutamadı kaçtı boğazına öldüm dirildim. Ne verirsek verelim dikkat edilmeli kesinlikle kimse başıma gelmez demesin öyle anlık gelişiyor ki rabbim yaşatmasın