Bayram kombin

Anneler bayramda erkek çocuk ve bebeklerinize neler alabiliriz kombin yapalım biraz fikir olsun çocuklarım 2 yaşında diğeri 8 aylık

Ben henüz almadm fıkir olsun bnda bekleyim :grin:

buda bizim bayramlığımız. Altına bir ayakkabı alacağız tamamız

Zürafanin girmediği ev kalmadı :grinning_face::grinning_face:

buda bizim cicimiz ayakkabida aldim ayakkabisi dar geliyodu ayaklari tombiş giymeye basladik ayakkabiyi bu arada civilden aldim takimi

Aynen :grinning_face_with_smiling_eyes: hamile kalır kalmaz almıştım :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bizde cuma gunu alıcagız İNŞALLAH 7 kılo bayram şekeri aldık Pet bardak kuran kursuna gelen cocuklara ayrı bir ikram edıcem köyler guzel ya sabah cıvıl cıvıl cocuklar bayram şekeri topluyor şehirde oyle degıldı hiç babam hep seker alırdı kimse gelmezdı hepsini gene bız yerdık burda oyle degıl 7 kılo aldık hala benle eşim azmış aldık dıye konuştuk belkı cuma gene bir fıre verebilirim :grin:

Genel de ben trend olan şeylerı asla almıyorum herkes dubai cıkokqta aldı veya yapıp yedı ben ne aldım ne yedım bir deli kuyuya taş atar herkeste o kuyuya taş atıyor

Kız trend olduğunu bile bilmiyordum ben :grinning_face_with_smiling_eyes: ben aldıktan sonra arkadaşım diyince öğrendim. Sosyal medya kullanmadığım için haberim yok bişeyden. Benim kıza daha almadım istiyo oda diyince pembesini de onun kıza almıştım​:grinning_face_with_smiling_eyes: ben trendlerden uzağım ya :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ay eski bayram tadını bende bu sene alacağım çünküüüüüüüüü bayram şekeri bir bebeğim vaaar​:heart_eyes:

Biz aldik

İNŞALLAH en güzel şeker ALLAH sana bağışlasın :rose:

Üffff deri ceket kombinine bayıldımmmmm güle güle giysin :white_heart:

Ben elbise almayacağım doğum gününden kalan elbisleri giydircem. Son dk birsey olmazsa.

bende doğum gününde aldığım elbiseyi giydiricem zaten birdaha giyemez :face_with_hand_over_mouth:

Ama eğer gömlekle birleşik değilse gömlek yerine başka gömlek giydir bence. 1 yazısı olmasın bayram sonuçta. Düz bi gömlekle kombinle slopeti bence ama sen bilirsin yinede tabi :grinning_face_with_smiling_eyes:

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth: evet haklısın

Slopetleri nerden bulabiliriz

Bu arada oğlan çocuklarına göre kız çocuklarına daha güzel kıyafetler var ya