Bebeğin kakasin'da kan

Eğer kan gelmediyse demek ki diyet yaptığınız üründen birine alerjisi var demektir. Bir daha yemeden bir bekleyin bakalım eğer süte ise alerji gelir birkaç gün içinde.

Çatlak için de krem kullanıyoruz 2 haftadır maalesef onun da olduğunu sanmıyorum. Kahvaltıda patates, domates, zeytin, bal , reçel tarzı beslendim. Yumurtasız menemen yaptım. Domates sucuk tost yaptım.

Ben. Birde o alerji döneminde ilk defa sucuk yemiştim birde kuru yemis ondan sonra gelmsti kan

Bide bizim aşırı gazimiz var diyet devame derkende degismedi

Sucuk dan olabilir iste bizim diyet listesin salam sosis sucukda yasak

Doktor 3 ürün dışında diyete başka ürün eklemememi söyledi. İşte bu hafta dana eti de yapacağım. Sucuk falan yiyemeyecegim. Kontrolde ne diyecek onu merak ediyorum.

Gastroentereloji doktoru bebeğinize herhangi bir test yaptı mı ?

Yok yapmadı şuan bişey yapamayız diyet dışında dedi birde mama baslayabikriiz kilo veriirse dedi bide siz ilac basladiizmi kalsiyum ondanmidir nedir benim içtiğim ilaç suda eriyor ve asitli çocuğa gaz yapıyor olabilirmi bendede gaz yapıyor sanki zaten sezaryan oldum olalı kadın ağrısı var bendese

Bizimde uzak kontorle gidemiycek gibiyim esimlede sorunlarimiz var götürmem diyip duruyo iş yerinden izin alamiyor bende şaştım napacagima sizden bilgi alarak yola Alicam şimdilik​:pleading_face:

Doktor bana değerlerime baktirmami düşük varsa kullanmamı söyledi. Benim değerlerim gayet iyi geldi şükür. O yüzden bir şey kullanmıyorum şimdilik.

Sormayın aynı dert hepimizde var. Bu alerji durumunda çok izin alma durumu var bizde de.

Maşallah benimde dizlerim.cok agriyo bı baktirmam lazım degerlerime aslında rabbim hepimize sifaa versin tüm hasta bebeklere hergun dua ediyorum şu alerji gecssin diye :palms_up_together:t2:

Tekrardan merhaba. Benden haber vermemi istemiştiniz. Bugün kontrolümüz vardı. Maalesef ki sikayetlerimiz azalmadığı için alerji doktoru bizi gastroentereloji bölümüne makatta çatlak değerlendirmesi için yönlendirdi. Gastro doktoru makatta ciddi boyutta çatlak olduğunu 3 krem yazacağını, diyete devam etmemi ve 2 hafta sonra kontrole gelmemizi istedi. Eğer çatlak düzelmezse kan devam ederse o zaman içeriden bir şey olma ihtimalini karşılık kamera ile bakacaklarmış. Bir değerimiz var eozinofil. Bu değer yüksek. Alerjik bebek olduğunu gösteriyormus. Ama olması gereken değerden epey yüksek çıktığı için bir de hemotoloji doktorunun görmesini istediler. Cuma karından ultrason randevumuz var. Dalak böbrek vb. Organlarda bir hasar var mı kanama olma ihtimali oradan mi diye bakılacak. Yani anlayacaginiz alerji işinden tamamen başka bir yere evrildi. Alerji doktoru artık hoşumuza gitmemeye başladı. Bir şey bulamayınca şundan mi bundan mi diye başka alanlara yönlendiriyor. Ufacık bebeği oradan oraya sürüklüyor gibi geliyor bize. 2 hafta sonrasına kadar her şeyi uygulayacağız. Sonuç bulamazsak doktor değişikliğine gideceğiz.

Anladım coo teşekkür ederim bende birdaha gidemedim tekrar peynir yediğimde çok az geldi ama çok değil ben yinede yemeyi kestim ama bizimde çatlak için öyle net bişey soylemedi ler alerji doktor çok az var dedi ama krem yazmadilar

Çok ikinmaha başlayınca başladı bizimxe Belki catkakdir çatlak öyle hemen iyilesmezmiz zaten o yüzden uuzn surmustue bence inşallah sağlığın kavuşur ciddi bişey yoktur

İnsan çok kafaya takiyor benim büyük kızımda sürekli ağlıyordu bebekken doktor uktasyon istedi ve yumurtaliklarinda kist var dedi bir sene boyunca kontele gidip geldik ama kistlerde değişiklik olmadı sonra baktım bide doktor ve hastene değiştireyim dedim baska hastenedeki doktor bakti ekranı çevirdi bunlar kist değil çocuğun yumurtaciklari dedi bak dedi bir iki tanede değil baya var yanlış teşhis koymuşlar deyip uktasyon fotoğraflarını yırtıp attı birdaha getirmeyin dedi yani kime inanıp güvenecez bilmiyorum insan yoruluyor bizim gaz şikayeti var ben ürünleri kestigimdede gaz yine aynı devam etti gaz azalınca tekrar peyniri falan az da olsa yemeye başlayacam

Benim kızımım süt ürünleri alerjisi vardı. Farkettim ki kakao alerjisi de var. 3 sefer denedim kakao yiyince bi sonraki gün kan geliyor… bebek huzursuzsa idrar yolu enfeksiyonunu da göz önünde bulundurun. Bir de sürekli ıkınıyorsa ve gazlıysa tuvalet iletişimini öneririm. You tubedan izleyebilirsiniz. Ben emzirerek yapıyorum ve baya bekliyorum. İzleyince ne demek istediğimi anlarsınız.

Tmm çok teşekkür ederim ikiniyor gazı var idrar yolu enfeksiyonu hiç baktirmadim ateşi falan yok

Tuvalet iletişimi diyemi arttıracaz YouTube da

Doktorun dediğine göre bizim kan çatlaktan geliyormuş. O zaman alerji için şikayetimiz yok bizim. Ama değerlerin biri alerjik bebeklerdeki gibi yüksek çıktı. Normalden çok yüksek ama. Çatlak için krem yazdı. Bol bol kullanın dedi. Eğer 2 haftaya çatlak iyileşir de kanama geçmezse kamera ila bakacaklar kolonoskopiydi galiba o da hafif anestezi ile yapılıyormuş. Doktor önce kremle iyileştirmeye çalışalım dedi. Dediğim gibi 2 hafta içinde sonuç alamazsak doktor değişikliğine gideceğiz. En azından bir görüş daha almış oluruz. Sağlık sorunu çok zormuş. Hastane 1 buçuk saat uzakligimizda. Bebeği oradan oraya sürüklüyorlar. Biz kendimizi geçtik bebeklerimiz yoruluyor. Allah daha beterinden korusun. Bebeklerimiz en kısa sürede sağlıklarına kavuşurlar inşallah :pray: