Bebeğin kakasin'da kan

Evet doktorum sen kullan senin sütünden alır demişti.

İlacımı kullan dedi

Sağlık ocağında kan değerlerine baktirmami, eğer düşük olan değer varsa ona göre aile hekimi yazsın kullanırsın vitamin ya da ilacı dedi. Şimdilik benim değerlerim iyi geldi. Diyete devam edecek olursam 1 ay sonra yeniden baktiracagim değerlerime.

Eczaneden aldık

Hmm şimdi anladım teşekkürler

Şimdi nasıl bebisiniz ultrason bişey çıktımı diyete devammi

Çok şükür ultrason sonucumuz temiz. Makatta çatlak için 3 krem kullanıyoruz. Çok çok azaldı kan. Gelirse de öyle eskisi gibi yoğun kıpkırmızı gelmiyor. Az ve pembemsi geliyor. Diyete devam edeceğim. 2 hafta sonra gastaenterelojiye kontrol var makatta çatlak durumu için. Birkaç da çıkmayan kan tahlilimiz var onun için de Pazartesi doktorla konuşacağız.

Çok sevindim insallah hiç biseyi kalmaz bebisin​:blush:

İnşallah :pray: rabbim hepimizin bebeklerine şifasını versin inşallah

Teşekkür ederim inşallah :palms_up_together:t2:

Mrb öncelik le nasılsınız bebiş nasıl alerji durumunuz duzeldimi acaba bizim hala devam arada deniyorum kan geliyor etden gelmiyor ama et yediğimde ishal.olduguni fark ettim peynir yediğimde de kan geliyor yeme içme konusu ne yaptınız acaba keçi peynirini denedinizmi

Merhaba teşekkür ederim iyiyim. Biz makatta çatlak için kremlerimizi kullandık ve çok şükür ki artık kakasindan kan gelmiyor. Hiçbir şekilde keçi eti ve peyniri tuketmedim. Onun yerine somon ve balık ağırlık verdim. Çarşamba gününe kontrolümüz var. Yeniden değerlerine bakılacak. Yüksek ama düşme eğiliminde olan bir değer vardı. Doktor o düştüyse sizin diyetinizi yavaş yavaş açacagiz dedi. Bakalım Çarşamba gününü bekliyoruz. Siz nasılsınız ?

Çok sevindim insalalh bizimde düzene girer hala devam ediyor

Yani doktorum dediğine göre anne sütü öyle bir şeymiş ki 3 hafta önce yediğiniz bir besin hala anne sütünde kalıyormuş. O yüzden diyetler en az 3-4 hafta arası sonuç verir diyorlar. O yüzden doktor kontrolünde sıkı bir diyet yapmanızı öneririm size. Biz de şu an kan durumum çatlaktan mı yoksa besin alerjisinden mi olduğunu bilmiyoruz. Doktor diyeti muhtemelen sırayla actiracak. Mesela bir hafta süt ürünü bir hafta yumurta gibi. Direk hepsini tüket demeyecek. Yediğimde eğer yine kan gelirse o besine alerjisi var diyeceğiz. Ben doktora gitmeden önce 3 hafta kendim denemiştim diyeti. O mu bu mu derken doğru düzgün beslenemedim bile. Ama doktor kontrolünde en sağlıklısı. Hatta bana doktor 3 ürün dışında başka diyet yapma yoksa işin içinden çıkamayız demişti. Bebeğiniz kakasını yapamadigi zaman ya da yapacaginda ağliyor mu ?

Gazi vardı o zaman ağlıyordu son zamanlarda gazı azaldı gibi doktorada bidaha gidemedim eşim işi sıkıntılı iki çocuğumda daha var evde şuan sadece tek fark ettiğim inek sütü ne var çünkü yumurta sürekli yedim bı sıkıntı olmadı ne zaman peynir yesem kakasin’da bir iki gün kan geliyordu ben ondan anladım süte var benim şuan kış ayı kendim gidemem hastaneye gitsende bişey yapmazlar heralde diyetten başka zaten doktor da söyledi test yapamayız ancak diyetle buluruz diye bakalım bekliyorum belki geçer diye ara verip deniyorum ama geçmiyor ne zaman kadar sürer bu acaba ek gidada ne yapacaz.bilmiyirum şuan diyetle idare ediyoruz ama Allah yardımcımiz.olsun bizim çatlak yok dediler süt ürünü tüketince içinde mukuslu kan görüyorum

Yani birde eskiden de böyle şeyler varmiydi acaba insanlar ne yapıyordu bı komsumdan duydum bundan 15 sene önce onunda başına gelmis ama hastaneye gitmemiş büyükler içini temizleniyordur demiş üç dört ay devam etti goturmedim ilk cocugum olduğu için tecrubesizdim demişti

O zaman sıkı diyetle en az 1 ay diyet yapmaya çalışın. Umarım hangi besinlere alerjisi olduğunu en kısa sürede bulursunuz :pray: Bu durumlarda ek gıdaya doktor kontrolünde daha erken 5-5 buçuk aylık gibi geciyorlarmış. Bazı anneler ek gıdaya geçince sorunun geçtiğini söylediler bana da.

İnşallah bende geçer diye umut ediyorum mesela bizimmi yeşil kaka yapıyordu dogduugundan beri iki aylık olunca geçti alerjide süte ve inek etine olduğunu anladım ben üç hafta yemedim peynir ve ey tükettim kan geldi şimdi bıraktım artık bakalım ne olacak zamanla geçer insalalh

İnşallah :pray: