Artık bıktım yoruldum ne gece uykusu var ne gündüz bir bebek 24 saatte nasıl toplam sadece 3-4 saat uyuyabilir aralıklarla o da kesntsz de değil abartısız söylüyorum dayanacak gücüm kalmadı ne yaparsam yapayım olmuyor fayda etmiyor hiç düşünmüyordum bunu ama başka çarem kalmadı uyuması için ilaç versem zararı olur mu
Bzm uykular işkence asla durmuyor yatakta o kalkıyor ben indiriyorum sürekli böyle tekrarlanıyor iki saate kadar uğraşıyorum sonra vazgeçiyorum artık bu seferde huzursuz ağlıyo uykuya gecişi kolaylaştrsa bile iyi
Çok zor canım aynen Allah kolaylık versin ne kadarlık bebeğin 1 yaşından önce önermiyorum demişti bizim doktor
11 ay 9 günlük sabredemiyorum başa çıkamıyorum artık
Başından beri mi böyle dış cikartmasiydi atagiufi bizimkide gece sık kalkıyor bazen bir saatte bir bazen bir buçuk saate bir üç aydır benimle yatıyor bu yüzden besigine koyuyorum sürekli yat kalk yapmakdan yoruldugum için yanımda yatırıyorum
Yinede Sor o zaman canım benim doktor mesela bazı bekler uyku döngüsünü bebeğin beyni algilamiyor demişti bu bı var 1 yaş belki 2 yaşa kadar sürebilir demişti bende teklif ettim alsam diye uyku ilacı onermedi alışkanlık olur diye valla bizde saatte bir yarım saatte bir uyaniyor 2 saat uyuması mucize diyorum çok zor uykuyu seven bi ananın böyle bebesi olması sınav ![]()
Ben malesef 8. Ayda baybay vermeye başladımama doktor hergün verme alıskanlık yapar dedi uykuya geçiş kolay oluyor ama yinw de saat başı kalkıyor
3 buçuk dört aydr böyle dişten olduğunu sanmıyorum artık ya çünkü dişten olsa acısı sadece uykuya geçince mi ortaya çıkıyor ben dişin çocuğu rahatsz ettiğine bile inanmıyorum artık öyle olsa uyanıkken de sürekli ağlarlardı hiç durmazlardı bizim ki uyku gecişlernde inanılmaz kötü oluyor gören bana sabır diliyor sadece bence sürekli bir şeyler öğrenmek istiyorlar merak ediyorlar uyurlar sa bundan mahrum kalacaklarını düşünüyorlar ben öyle sanıyorum açıkçası tamamen kendi fikrm
Yarım saate bile razıyım ben iki saate hasretim pskolojim mahvoldu gitti bide insanlar diyor ya ho ho ilk çocukta bu kadar perişan oluyorsan üçüncüde düşünemiyorum vay bize ne demelisin bilmem ne bilmem ne ama bir saat vakit geçirsinler hemn yanıma atıyorlar ay Allah sana güç kuvvet versin diye valla bnm kızdan iki ay büyük bi bebek vardı kuzenimin kızı bnm kız dokuz aylıktı onın ki 11 aylıkktı o zaman onun haricinde üç tane daha çocuğu vardı peş peşe inan o kalabalığa rağmen bzm yanımızda yemek vermedi hiç beş dk emzirdi kundakladı bebeği maşallah kesntsz üç saat uyudu sonunda küçük ablası geldi çok özledim kardeşimi diyip uyandırdı herkes bana diyordu iki yaşına kadar kundakta uyut öyle rahat uyur vs cidden öyleymiş ben doktorları dinleyip 4.aydan sonra kundak yapmadım pişman oldum ben dahil herkes eski zman da tabi iki yaşına kadar kundaklamşlar hiçte bişey olmadı kimseye tabi o zaman bunu düşünememiştm şimdi çok hareket ettikleri için o hareketleri uyumasına engel oluyor
Saat başı kalkıyorsa vermesem daha iyi o zaman
Aynen atakda olabilir 9 aya gireli bizimki de huyu değisti dişten dolayı uykuları hep bölündü yaz gireli uyku düzeni yok sürekli dış çıkarttı şimdi yine salyasi akıyor kaç dışı var kisizin azilar çıktımı
Canim aydaş mi oyle borsey oluyor bebeklerde durmuyor hiç bir zaman uyumuyor ffln yengemgilin bebegi öyleydi cocugu goturduler okutmaya igne fln atıyorlar kadının dedikleri yerlere vs . Onlari yapinca yengemgil bebek uyumaya baslamisti bir sakinlik cokmustu ..aydaş dogru yaziyir muyum amonu da bilmiyom eski bir bilgi. Cok fazla bilgim yok ama sen hiç durmuyor deyince aklıma o geldi.
Aydaş ne demek
Uyku ilaci cok yanlis bisey bence uyumasa bile wermem asla dun mesela gce 3.30 da uyandi sabah 7 de uyudu nabim cocuk bu bi sekilde duzelir canini sikma
Her bebekte aynı olmaz tabi ama bi doktora danışın 1 güb verip 1 gün vermeyebilirsiniz
Ya millete ne bakıyorsun kuzum herkes çok bilmiş valla zor yani Bebek işi bide şimdiki bebekler cidden zor ne gazları ne atakları ne sicramalari ne dişleri bitmiyor ki… dediğin gibi millet bakarım ederim diyor yarım saat oyalayamiyorlar atıyorlar başımıza insanın nefes almaya ihtiyacı var cidden bende tek büyüten biri olarak çok zorlanıyorum sinirlerim alt üst bin şükür rabbim arattirmadi nasip ettti ama zor ya herşeyleri.. kaldı ki 2. Çocuk 3. Çocuk isteyen yapar kardeşim ama insanımız görev edinmiş kendine yorum yapmayı… bugün mesela yegenimle konuşuyorum onun ki 2 yaşında bizimki 10 aylık daha ne ki diyor sonrasını gör yaw arkadaş sen yaşamış biri olarak bı anneye verilecek teselli mi bu bazen birbirimizin düşmanı olabiliyoruz onu anladım… ama geçecek birgün hepsi evet yoruluyorsun yıpranıyorsun ama onların bizden başka kimseleri yok ![]()
Anormal dogan cocuk doye geçiyor int ama buralarda farkli anlamalarda kullanılıyor.
Bana da çok yanliş geliyordu hep ama çarem kalmadı ama çok da işe yaramıyomuş heralde o yüzden kullanmayacam
Cidden öyle bnm çevremde de çok var destek olan kimse yok geçecek sabret diyen yok sadece bunlar daha iyi günlerin daha bişey görmedin hele şu yaşa gelsin bunu yapacak şöyle olacak böyle olacak ya ben bugün yorgunum bugün iyi değilim bana bugün için yardımcı olacağınızq neden 20 yaşına gelsin o zamanın zor olduğundan bahsediyorsunuz ki ne gerek var ki eskiden çocuklarını dayakla büyütüyordu herkes işe yarıyordu şimdi ki çocuklar öyle değil anneler de öyle değil bi kere bağırsak küçücük bebekten özür dileyip vicdan azabı çekiyoruz kıyaslama işinden nefret ediyorum benm yüküm bana zor senin ki sana sanki aynı yollardan gecmemiş gibi yeni çocukları 2-3 yaşına gelenler eskilerden de beter konuşur oldu ben hamileliğim boyunca o kadar çekmeme rağmen doğumu aynı zorluğu ayrı ama kalktıpta bi kere bile hamile bir yakınıma ne dedim hamilelik çok zor şöyle olacak böyle olacak ne doğum böyle zor vs ne bebekle ilgili kimseye bir şey söyleyip gözünü korkutmuyorum kendisi yaşayacak zaten daha yaşamadan moral bozmaya ne gerek var el insaf ya cidden çoğu yerde kadın kadının düşmanı oluyor maalesef ne kadar istemesek de var
İlk defa duydum nasıl bi anlam bzm bi çok kişi de muska falan yaptır diyor ama pek yanaşmıyorum da eşim de izin vermiyor napsam bilemedim