5 buçuk aylık Oğlumun kıyafetine özellikle kakası dışına çıktığında atletten o lekeyi çıkaramıyorum var mı tavsiyeniz?
My Rabbit Çamaşır Ve Yüzey Için Çok Amaçlı Oksijenli Toz Leke Çıkarıcı ve beyazlatıcı 800 gr Fiyatı, Yorumları - Trendyol oje lekesini bile çıkardığı söyleniyor bir deneyin isterseniz
Bı bakayım teşekkür ederim
İçeriği temiz mi acaba ? Bizde ek gıda lekelerinden muzdaribiz
Evet marka temiz olduğunu söylüyor hatta gıdayla temas eden ürünlerde bile kullanılabileceğini söylüyor
Teşekkür ederim canım ![]()
Baby me deneyebilirsin
Ben baby me kullaniyorum aninda lekeye dokuyorum yada o an yikayamazsam bir gece kovada bekletiyorum. Hemen hemen bir çok lekeyi çıkardı.
Ben çarşafı koydum çarşaf çamaşır suyu dökülmüş gibi oldu
Baby me deneyim o zaman
Bitkisel leke çıkarı var isterseniz yardımcı olabilirim
Ben de Baby Ne sıvı leke çıkarıcısını almıştım. Leke üzerine çok az döküyorum hemen çitiledigim an bile çıkıyor ama su içinde bekletince de güzel çıkarıyor. Daha 3 kere kullandım ama çok iyi. Tavsiye ederim.
Bebeğimin kıyafetlerinde kullanabileceğim hem etkili jem de içeriği temiz leke çıkarıcı önerisi olan var mı? Ek gıdaya geçtik ama özellikle meyve lekeleri çıkmıyor kıyafetlerinden. E bebek in kendi ürününü kullanıyorum sprey olanı ama etkili olmadı maalesef
Baby me toz leke çıkarıcı kullanıyorum ben o da e bebek kendi ürünü. Hafif lekeler için makinenin ikinci deterjan gözüne koyuyorum meyve vs lekeleri için de sıcak suya koyup aktifleştirip çamaşırları 1 saat içinde bekletiyorum. Hiç iz bırakmıyor ben çok memnunum ![]()
Kaka lekesini beyaz hacisakirle ovup makinaya atiyorum tek leke kalmiyo da meyve lekesine olurmu bilmem ek gidaya gcemedik henuz kakayi cikaran onuda cikarir gibi bi dene istersen
Ben Viking çok amaçlı temizleyici sıkıyorum doğal içerikli değil ama lekeleri güzel çıkarıyor. Deterjan kalıntısı kalmasın diyede çift durulama yapıyorum.
Çok teşekkür ederim. E bebek toz olanı suda bekletmedim deneyim elimde var baya. Olmadı diğerlerine bakıyım. Hacı şakir evet kakada vs çok etkili ama meyvede etkili olmadı
Baby me markasının sıvı olanını kullanıyorum. İyi çıkarıyor bence.
Hepsı boş inanın özellikle e bebek de ki leke çıkarıcı hiç bir işe yaramıyor . Ozellıkle
lekeleri zıbınlarına çıkıyordu Bızım her leke çıkarıcıyı denedım asla gecmıyo . Sonunda çareyi yeşil sabunda buldum
sıcak suda yesıl sabunla bi güzel çitileyıp 10 dk bekletın sonra durulayıp makınaya atın . Sonuc missss
benım en ıyı leke çıkarıcım
Yeşil Sabun
zeytın yaglı olanı var ben onu kullanıyorum
