Bebek kıyafeti için etkili leke çıkarıcı

5 buçuk aylık Oğlumun kıyafetine özellikle kakası dışına çıktığında atletten o lekeyi çıkaramıyorum var mı tavsiyeniz?

My Rabbit Çamaşır Ve Yüzey Için Çok Amaçlı Oksijenli Toz Leke Çıkarıcı ve beyazlatıcı 800 gr Fiyatı, Yorumları - Trendyol oje lekesini bile çıkardığı söyleniyor bir deneyin isterseniz

Bı bakayım teşekkür ederim

İçeriği temiz mi acaba ? Bizde ek gıda lekelerinden muzdaribiz

Evet marka temiz olduğunu söylüyor hatta gıdayla temas eden ürünlerde bile kullanılabileceğini söylüyor

Teşekkür ederim canım :hibiscus:

Baby me deneyebilirsin

Ben baby me kullaniyorum aninda lekeye dokuyorum yada o an yikayamazsam bir gece kovada bekletiyorum. Hemen hemen bir çok lekeyi çıkardı.

Ben çarşafı koydum çarşaf çamaşır suyu dökülmüş gibi oldu

Bugun bezimizde taşma meydana geldi,kovanin icerisine bu toz cikaricidan koydum 2 saat sonra hiçbir leke yoktu.Tavsiye ederim

Baby me deneyim o zaman

Bitkisel leke çıkarı var isterseniz yardımcı olabilirim

Ben de Baby Ne sıvı leke çıkarıcısını almıştım. Leke üzerine çok az döküyorum hemen çitiledigim an bile çıkıyor ama su içinde bekletince de güzel çıkarıyor. Daha 3 kere kullandım ama çok iyi. Tavsiye ederim.

Bebeğimin kıyafetlerinde kullanabileceğim hem etkili jem de içeriği temiz leke çıkarıcı önerisi olan var mı? Ek gıdaya geçtik ama özellikle meyve lekeleri çıkmıyor kıyafetlerinden. E bebek in kendi ürününü kullanıyorum sprey olanı ama etkili olmadı maalesef

Baby me toz leke çıkarıcı kullanıyorum ben o da e bebek kendi ürünü. Hafif lekeler için makinenin ikinci deterjan gözüne koyuyorum meyve vs lekeleri için de sıcak suya koyup aktifleştirip çamaşırları 1 saat içinde bekletiyorum. Hiç iz bırakmıyor ben çok memnunum :blush:

Kaka lekesini beyaz hacisakirle ovup makinaya atiyorum tek leke kalmiyo da meyve lekesine olurmu bilmem ek gidaya gcemedik henuz kakayi cikaran onuda cikarir gibi bi dene istersen

Ben Viking çok amaçlı temizleyici sıkıyorum doğal içerikli değil ama lekeleri güzel çıkarıyor. Deterjan kalıntısı kalmasın diyede çift durulama yapıyorum.

Çok teşekkür ederim. E bebek toz olanı suda bekletmedim deneyim elimde var baya. Olmadı diğerlerine bakıyım. Hacı şakir evet kakada vs çok etkili ama meyvede etkili olmadı

Baby me markasının sıvı olanını kullanıyorum. İyi çıkarıyor bence.

Hepsı boş inanın özellikle e bebek de ki leke çıkarıcı hiç bir işe yaramıyor . Ozellıkle :poop: lekeleri zıbınlarına çıkıyordu Bızım her leke çıkarıcıyı denedım asla gecmıyo . Sonunda çareyi yeşil sabunda buldum :face_with_hand_over_mouth: sıcak suda yesıl sabunla bi güzel çitileyıp 10 dk bekletın sonra durulayıp makınaya atın . Sonuc missss​:cherry_blossom:benım en ıyı leke çıkarıcım

Yeşil Sabun :soap: zeytın yaglı olanı var ben onu kullanıyorum