Bebek tahini

Kizlar bebegime tahin alıcam organik olsun istiyorum önerisi olan warmı

Ben Wefood marka kullanıyorum

Guzelmi sekersiz demi

Organik ve tadı güzel

Weefood :pinched_fingers:

Tesekkur ederim hanimlar​:face_blowing_a_kiss::heart:

Kızlar yanlış anlamayın merakından soruyorum niye herşeyi bebek ürünü olarak kullanıyorsunuz yani normal tahin kullansak noluyo

Pekmezide marketten alayim dedm iceriginde %60 seker war tahininkine bakmadim bebekler icin olanini alayim dedim organik olsun diye

Anlıyorum ben sizi ben hiç bişeyi öyle almıyorum da o sebeple sordumm

Bende nereye kadar diyorum ama alma etme diyenler oluyo kafam karisiyor marketten alayim diyorm

Aslinda mantik şu; 1 yaşına kadar sindirim sistemini, bobreklerini yormayacak sekilde beslemek,3 4 yasina yani müdahale alanimizdan çıktığı zamana kadar da beslenmesini en sağlıklı sekilde duzenleyip ileride hastalik riskini minimuma indirmek.

Sizi anlıyorum ama ben sıktıkça bunu bebeğime yansıttım rahatladıktan sonra o da rahatladı. Evden bi tahin var karaman dan geldi eşim gitmişti hamileyken alıp getirmiş pekmez var eşimin ailesinin yaptığı onu yiyo geçen alerjik hapşırma göz akıntısı yaşadım aktardan keçi boynuzu özü aldık mesela onu verdim bebeğime. Yani fazla kasmak bana ve bebeğime göre değil

Ben seker we tuz wermiyorum dedigin gbi kasmiyorm gidip bebek suyu almadm sunu bunu almadim

Heh işte aynıyız :see_no_evil_monkey: ben yemeklerine biraz tuz atıyorum

O bebek suyunu da ben çok sonra öğrendim​:sweat_smile:

:joy::joy:daha atmadim henuz

Yemiyor yani diğer türlü ağzına sürmüyor çok az tuzdan bişey olacağını da düşünmüyorum suyunu da veriyorum zaten bi lokma bişey yiyor

Tabi bu sizin seçiminiz. Ayni şekilde bebeğimin sağlığını gozetmek adına organik ve sindirimi kolay besinleri almak benim tercihim. Nedenini sorduğunuz icin cevapladim. Ayrica az tuz kullaniyorum, zarari olmayacağını düşünüyorum demişsiniz ama besinlerin icinde ihtiyacı olan tuz miktari var, verdiginiz az tuz ihtiyac dışı oldugu icin bobreklerini yorar. Ailenizde tansiyon hastaligi varsa, ileride bebeginizde de olma ihtimalini artırır. Bebeklerin istahli olması tuza, şekere bagli degil ki dogru besin dengesinin kurulmasina bağlı. Ben kendi adima kendi tukettigim besinlerin kalitesine de önem veriyorum o yuzden bebegimde de dikkat ediyorum. Tabi ki annenin rahatlığı önemli ama en azindan tuz konusuna ve urunlerin icerigine dikkat etmenizi öneririm. Maalesef piyasanin buyuk kısmı kirli besinle dolu​:folded_hands:t2:

Sağlıksız besleyen ve bebeğini düşünmeyen bir anne değilim ben ama zamana bu kadar kendimi kaptırmak da bana mantıklı gelmiyor tabi bende aynı şekilde size saygı duyuyorum. 1 yaşına kadar bebekler de tek riskli ürün bal. Tuz öbek öbek atmıyorum zaten bi çimdik atıyorum. Bu kadar tuzun da böbrekleri deli gibi yoracağı bi durum yok. Son zamanlarda türeyen ve geçmişte ki annelikle hiç alakası olmayan yeni nesil anneciliğin bi çok fikrini de benimsemiyorum. Evet çağ değişir zaman değişir insanlar gelişir ama bi çok kalıp aynıdır. Bebek bebektir.Mesela ben 3 gün kuralına da uymadım. Besinlerin içeriğine gelecek olursak da inanın bunu gayet düşünüyorum illa belirli bi markadan alıp bunu savunmaya da ihtiyaç duymuyorum. Yukardada belirttim tahini memleketinden, pekmezi kendi memleketimizden getirdik. Her anne aynı kalıpta olmak zorunda değil, cevabınız ve açıklamanız için de teşekkür ederim. Bebeklerimizi sağlıkla büyütelim inşallah :slightly_smiling_face::folded_hands:

Hay ağzına düşüncene sağlık ya aynı fikirdeyim tamamen bizim gibi yesin demiyorum ama içeriğini bilip güvendiğim herşeyi yedirmeye çalışıyorum ben de bunun ölçüsü kendi mantigimiz bence sonuçta bebeğimiziya as yavas tanıyoruz biseye baslayacaksak azcik veriyoruz eger sorun varsa kendini belli ediyor zaten