Benım kızce⚘ en sevdiği yatış şekli ![]()
![]()
Oy maşallah saçlara bak hele![]()
Benimki de kaldırmak istemiyor elini emiyor sonra ağlıyor![]()
Bizimki de aynı çözüm de bulamadım 4 ay 1 haftalığız yapmıyor tummy time
Bizde 70 günlük olduk yüzüstü durmayı sevmiyor nasıl istiyorlarsa öyle yapıcaz artık keyif onların![]()
Oyşş saçlara bak maşallah bebişe
Sacları ılk dogdunda da boyledı 9 ay boyunca mıde yanması ve bulantısı cekmıstım nedenı buymuş![]()
Hahah cok tatlıs benım kızmdun 2 aylık oldu . Ve 5 gunlukden berı tummy tıme yaptırıyom ![]()
sımdı fln kafasını baya tutuyor ve cok sevıyor .
Ay kızlar bebeklerımız ne kadar da tatlış
hepsı bırbırınden guzel
zaman ne cabuk gecıyor kızce buyudukce sadece bunu anlıyom .
Allahimm saçlaraa bakk massallah kiz bizimki yuz ustu durmayi hic sevmiyo
Benım bebwk de sırt ustu durmuyor
o yuzden emzırırken cok zorlanıyom her bebegın huyu suyu farklı ![]()
Ay senın kız da pek tatlıymıs masAllh
⚘Bız dun olduk ıkısını ve bacagının tekı sıstı bnmkı de huzursuz . Buz akusu koyuyorum bacagına
Ay suana. Bah ya maşallah ![]()
Sacları hep kıprı gobı dık duruyor bu gıdısle keseceğim belkı ıner ![]()
Her bebek farkli aynen canim degisik degisik huylari var
cok agliyo 2 dk sakinse 5 dk agliyo boncuk boncuk yaş dokuluyo gozunden valla amann . Bakar oluyom bende siserse buz koyarim






