Doktor önermeden de fitil nasıl kullanayım bilemedim ya
Canım ben hep kullanıyorum hiç zararını görmedim şurup neyse fitilde o ne yapabilir ki
Hangi fitili kullanıyorsunuz siz bebeklerinize
Paranox-s
Ah yavrum cok gecmis olsun cok atesli geciriliyo bu hastalik malesef korona gibi surekli kucagina almamaya calis canim senin vucut isinda gecmesin atesliyken
38 ates sayilmiyo 38 i gecmeye baslarsa calpo ver canim bide 2.5 ml ver 7 kiloysa bize oyle olcude ver demisdi doktor 7 kiloya
İnfulanze bu aralar çok yaygın tam bir kış hastalığı. Geçmeyen ateş öksürük… ateşin hemen düşmesini bekleme surubunu falan ver tabiki bir kaç gun devam ediyor ibfulanzede ateş. Arkadaşımın çocuğu oldu iki gün önce hala devam ediyor. Bir kaç güne rahatlar Allah’ın izniyle
Yeğenim oldu 40 derece ateşle acilleere kosuyorlardi 3 gün inatci ates fitil vermesine ragmen inmiyordu fitil evde bulundur canım
Canim nasilsin cok gecmis olsun evde siringa varsa 3 bucuk mlm ver bize oyle dedi doktorumuz 7 kilo kızımda dua ederim prensese
Allah razı olsun dualarınızı eksik etmeyin ateşi 39 a çıkmıştı aldık götürdük yine acile oda bişey yapmadılar burası küçük yer zaten soğuk kompres uyguladılar ateşi 36 ya düştü şuan gitmeden calpol verdim ama içmiyor çıkarıyor çoğusunu emmiyor bile şuan yatırıyorum yine kontrol edeceğim sık sık doktor fitildende doğal yolla soğuk kompres uygula dedi bakalım
Şuan getirdim yatıyor eğer gece ateşi çıkarsa yine o zaman vercem calpol tekrar
Birde üstünü giydirmedim sadece zıbınla duruyor ayağına sarımsaklı zeytinyağıyı sürdüm öksürüğü için çorap taktım bide öyle ince bir battaniye örterim
Calpol saat Aralıklarına dikkat edin prespektusunde de yazar altı saatte bir veriliyordu sanırım. Sık verirseniz karaciğere zarar verebilir Allah korusun ona dikkat edin. Soguk kompres yapın hastanede yapıldıgı gibi Allahın İzniyle iyileşir kuzucuk
Bebişin adı neydi şifa ayetleri okuyayım bebişe ins vesile olur.
Elisa kızımın adı Allah razı olsun rabbim sizlere de göstermesin inşallah dua edin
Öyle yapacağım gece yine ateşlenirse soğuk kompres uygularım sarhoş gibi zaten bayılıyo
Çok geçmiş olsun Rabb’im şifa versin inşallah çocuklar hastalanmasın ya kıyamam bu yıl okadar kötü bir kış ki hastalanmamak elde değil öptürmeyin bebişi kalabalık ortamlarda bulunmasın dışardan gelen eşiniz vs kim olursa çok yakın temas kurmasın eviniz sıcaksa ateşi düşene kadar giydirmeyin ıslak bezlerle ateşini düşürmeye çalışın fazla ilaçta iyi değil benim kızımda sizin bebişle aynı korkuyorum milletin içine çıkarmaya kontrollere bile götürmüyorum hastaneler hastalık kaynıyor
Şurubu kaşıkla veremiyorsani şırıngaya çekip az az ağzının içine sıkın. Birden hepsini sıkmayın. Öyle içiyorlar ben öyle yaotigimdtgeri çıkaramiyor hic
Enfluvir verdilerse 2 güne kendine gelir… benim büyük oğlum 2 yada 3 kere yakalandı. Enfluvir içmeden toolayamiyor çocuklar.
Kızlar bebeğimin şimdi de sesi kısılmış ağlıycam ya vallaha ateşi çok çıkıyor diye üstünü giydirmedim sadece zıbın bide üstünde ince bir battaniye vardı oda da sıcaklığı gayet iyi ama acaba üşüttü mü yada okadar ağladı ki dünden beri öksürdü ki boğazı mı ağırdı acaba. Şimdi ağlıyor öksürüyor sesi kısık yavrumun ya. Başına gelen oldu mu nasıl açılır Napmam lazım ![]()
![]()