Bebekte İnfluenza

Canim uzulme 2 ay once ben böyle bir post actim sesi kısıldı diye hic uzulme aynısını yasadim bolca emzir sadece emzir 2 gune kendine gelecek allahın izniyle olur öyle uzulme atlatacak minik bal sonra sana bolca gulecekl

Ay inşallah inşallah perişan oluyorum onu öyle görünce neşeli güleç kızım gitti sanki yerine başka çocuk geldi halsiz fersiz içim gidiyor ya. Sesi de kısılınca gece acaba benim yüzümden mi kısıldı diyorum ya. Üstünü iyi giydirmedim ateşleniyor diye

Bebişler hiç hasta olmasın ya Rabbim şifa versin tez vakitte benim bebeğiminde sesi kısılmışti hasteyken düzeldi kendi kendine korkma canım :pleading_face:

Cok geçmiş olsun. Benim bebegiminde kisilmisti sesi, insan kendini cok kotu hissediyor. Doktorumuz o zaman öksürük azaltici takviye vermişti, odem azalsın sesi açılsın diye. Sf ile bol bol nebul yapın hep nemli ve yumusak kalsın. Cok cok gecmis olsun.

Merak etme canım 3 gün sonra toparlayacak ateşine sikkat et sen

Çok teşekkür ederim ya

Nasil esilaaa

Çok şükür bugün iyi ateşi çıkmıyor bugün toparlıyor inşallah. Sesi kısık sadece ondan rahatsız oluyor

Teşekkür ederim sorduğunuz için

Cok şükür prensesim düzelir ins

Biraz koca karı yöntemi gibi oluyor bende duyunca dalga geçtim ama baya ise yarıyor ateş düşürmede sarımsağı ezip zeytinyağında 1 gece bekletin bebeğin ayak altına sürün çorap giyip gece boyunca öyle kalsın

Onu yaptım ya burda bir arkadaş yazmıştı öksürük için iyi geliyor demişti gördüm aklımda kaldı hemen yaptım cidden işe yarıyor 2 gündür sürüyorum öksürüğü baya azaldı hatta geçti bile teşekkür ederim

Ateş içinde limon deneyin mutlaka ayaklarının altına limon sürün çoraplarını limonla ıslatın giydirin 10 dkkada düşürüyor ateşi

İnşallah Allah razı olsun

Bebekler icin vicks var beraber banyo yap buhar banyosu yap bebeginle.
Benim oglan her asidan sonra 41 den asagi dusmez atesi.
Doktor bana asi vurulan bolgeye koyduruyodu.
Atesi duserdi fitille kilosuna gore tabi.
4 ila 6 saate kadar.

Ya biz toparladık çok şükür geçti doktorun verdiği ilaçları düzenli kullanın 2 güne geçiyor şükür. Bize tahlil falan yapıldı ateşi yüksekti öksürüyordu muayene etti influenza dedi

Öksürük için sqrımsakla zeytinyağı karışımı sürün ayaklarına iyi geliyor

Ciğerini dinledi falan öyle koydu ama biz hastanede yattık öyle geçti her şeyi eve geldiğimiz sonrasında şurup vermişti. Sizin balgam dolayısıyla öksürüyo olabilir serum suyunu buhar olarak verirseniz geçebilir balgam söktürmek için ama tam her şeye hakim değilim çünkü dediğim gibi biz hastanede yattık antibiyotik verildi. Geçmiş olsun szie tez zamanda iyileşir inşallah

Yok ben ayağının altına sürdüm işte her tarafına gelecek şekilde özellikle topuk kısmına sür orda emilim daha fazla.

3 aylık bebeğim influenza oldu bu kadar küçük olup yakalanan var mı nasıl geçiyor ve ne kadar sürede geçiyor çok üzülüyorum