Bebeğim ek gidaya başladık tadimlara ve alerji oldu bacaklarin da kırmızı kızarık var kaka da kan falan yok ama neye alerji var bilmiyorum doktor test de yapamdi ne yese sanki kızarık oluyor bacakların da ne yapmam lazım nasıl bı tadım aşamasi izleyecem ne yapacam bilemiyorum artık![]()
Çoklu besin alerjisi olabilir. Dr alerji bölümüne yönlendirebilirdi. Biz de de var yönlendirmişti. Bi kaç gün birsey verme daha sonra o sira yedirdiğin ve yediğin seyleri deneyerek ver alerjik olabilecek olanı
Teşekkür ederim tekrar üç gün kurali ile mi denemeliyim peki yoksa bir gün verip beklemelimiyim
Alerji yaparsa 1 günde de kızarıklık olur gibi ama baktın olmuyor 2 gün deneyebilirsin emin olmak için. Emziriyorsan eğer senin sütünden de geçebilir yani senin yediğin birsey de alerji yapmış olabilir. Ben bebeğime yumurta ve ceviz hiç vermemiştim ama ben yediğim için dokunmuş.
3 gün kuralına göre yapmadınız sanırım ek gıdaya başlarken bi besini 3 gün deneyip alarhisi yoksa başka besine geçip her birini 3 gün denemeniz gerekiyor böylelikle neyin alerji yapıp yapmadığını kolaylıkla anlayabiliyorsunuz
Doktorlar 3 gün kuralı için belki ilk 2 gün yapmaz 3. Gün tepki verir vücut demişti o yüzden 3 gün diyorlarmis sağlıkla ve hayirla büyütün evladinizi ![]()
Canm Önce tadımlık tattirmalisin her şeyi alerji olup olmadığını bilmek icin em son ne yedide oyle oldu hatirlamiyormusun
Sadece ağzının kenarında mi başka yerlerinde de varmi
Hayır sadece ağız kenarı ve kulak yanak birleşim yerinde var doktora götürdüğümde de aynı yerdeydi fakat bu kadar çok degildi
Sonuç ne oldu peki
Anladım teşekkür ederim
Merhaba hanımlar biz 6 aylik olduk ama besin alerjimiz var doktorum 3 gün kurali uygulamamı istedi tam olarak nasil oluyor detayli bilgiye sahip olanlar anlatabilirmi
İlk gün 1 çay kaşığı, 2.gün 1 tatlı kaşığı, 3.gün 1 yemek kaşığı veriyorsun. Eğer o besin bebekte alerji yaparsa kendini belli ediyor. Alerjisi olursa vermeyi kesersin alerjisi olmazsa vermeye devam edebilirsin
Hayırlı sabahlar hanımlar bebeğim 7 ay 5 günlük 2 aydır falan ek gıda surecindeyiz şimdiye kadar olmamisti ama yeni farkettim alerji olmuş vücudu bı kaç gündür hasta gibiydi hafif ateş halsizlik karın ağrısı vardı alerji böyle şeyler yapar mı bilmiyorm..alerji yapacak 2 farklı besin verdim şeftali ve labne ..bence labne yapmamıştır çünkü yoğurtla peynirle bı alerji olmamıştı labne de de olmaz heralde diye düşünüyorum..geriye sadece şeftali kaliyo şeftali alerjisi olan varmı varsa kaç zaman sonra tekrar denediniz
Birkaç gün aradan sonra ikisini de ayrı ayrı bir deneyin bence. Hangisi tam olarak belli olur.
Kaç günde geciyo kizarikliklar



