Selamlar hanımlar ;kendimize vakit ayırmak çok zor ki sevdiğimiz şeyleri nasıl uapalim .merak ediyorum tuhaf alışkanlıklarınız var mı varsa neler .ben sevdiğim filmleri tekrar tekrar izlerim,korku kitapları okumaktan hoşlanma kimilerine tuhaf geliyir
ve birde aynı şarkıyı dinlemek
Ben dizileri hep bitirdikten sonra tekrardan izlerim,eşim bıkmadınmı der hatta ![]()
Yaprak dokumu
Bir zamanlar cukurova
Şakir paşa
Muhteşem yüzyıl
Falan filan işte![]()
Aynı ben,yaprak dökümü fikret favorim ezbere bilirim her bölümünü …bu aksam yine milyon kere izlediğim piyanisti açtım ama Tabi Tv karşına geçip izlemek mümkün dgeil minnoş kucagimda geziyoruz evi…iyi hissettiriyor geçen sene iş çıkışı evdeki her aksamim …hep eskiye dönmek istiuorum bu kötü olayların hiçbirinin yaşanmadığı o günlere
Evet bende bir kitap ancak bitirdim oda şirin devrim Şakir paşa ailesi meraktan ![]()
ikinci kitap elimde hala
Bende izleyip bitirdiğim eski dizeleri tekrar tekrar izlemeye bayılırım sürekli oturup izlerim şuanda hercaiye sarmışım onu izliyorum eşim hatta bu sabah yine lafını yapıyor şxlclc diyo siz kadınlarda kafa olsa izlediğiniz şeyi tekrar izler misiniz ![]()
bende dedim sizde de kafa olsa maçların özetlerini milyon kere izlemezsiniz![]()
Ah bn hamileligimden önce günde en az üç saat okurdum ama şimdi mümkün olacağını hiç sanmiyrpum annemler vardı bitirdim ama şimdi ayıptır söylemesi WC zor gitorum![]()
![]()
Biz kadinlar aynıyız demekki ,çok iyi demişdin kuzum …ben piyanisti açardım her akşam en son lisans kpss soru sormulardi seslendiren kişiyi …eşimle baya tartıştık izlettltin o kadar ezbere öğrendim sayende bir soruyuda cozemedim laf sanki merak edip kendi baktida bn neden soylememisim bu erkekleri anlamak zor ![]()
![]()
Aynı diziyi tekrar izleme huyu bende de var
öğrenciliğmden beri çizim, boyama vs yaptığım için hep masa başındayken dizi açardım. Çoğunlukla izleyemezdim tabi dinliyorum desem daha doğru olur. Saraydaki mücevher diye bir dizi var kore dizisi, ama eskiden trt 1 de verilmiş. O diziyi eşimin tavsiyesiyle izlemiştim sonra o kadar çok sevdim ki tekrar tekrar izledim
en son geçen yıl hamileyken tezhip yaparken yine izledim biraz. Aradan bir kaç yıl geçse de tekrar izlesem ![]()
![]()
Benim takıntım çay. Akşama kadar sürekli çay hazır olması lazım. Çay makinem hep takılıdır. Mesela evi supururum bir bardak çay icerim. Çamaşır asarım cay icerim. Bebek uyur hemen çay icerim. Ve çay bardaklarina da takıntım var. Her gördüğüm modeli almak istiyorum. Eşim bu konudan çok muzdarip. Başka bir de çorap takintim var. Ayağımdan çıkan çorabı tekrar giymem. Yeni giymissem bile bı kere cikarmissam geri giyemem. Eşime de sürekli çorabını çıkar çorabını değiş diyorum. Daha yeni giydim diyor kızıyor. Ama ne bilim huy işte. Ayakkabı denerken bile diyelim corabimi çıkardım onu tekrar giyemiyorum.
Bende coeabima bi damla su degsin mutlaka cikartirim corabima bisey degsin cikartirim terliksiz yaz kis asla gezmem bi yere gider gelirim corap cikartirim biseye dokunayim weya yiyeyim silsem bile illaki sabunla yikamam lazim ellerimi surekli yikarim huylandigom bibyer olursa yemek yiyemem
Bende ayni mesela aski memnu tekrar basladi ve her baslamasinda izlerim
bir arastirmaya gore izlenilen dizilerin tekrarını izlemek psikolojik bir sorunmuş demek herkesin psikolojisi bozuk ![]()
![]()
Vakit ayrmak gercekten cok zor ya hc bsey ypmyrm kendmle ilgli aksam bebegmi yatrnca inanin uyuya kalyorm ya gun icinde hc otramyrm uzun uzun khvalti ypmyi cok sevyrm ama mumkun degil cay kahve icmek istyrm sgumus olyor nadir bseyler yapblrsem
Yah Kore dizisi seviyorsunuz bende düşlerimin prensi çok izlerdim ne yazikki yok bütün bölümleri youtube ben sizin bu söylediğinizi de bakayım tabi pek fırsat olmuyor ama
Çorap bende de var evin içinde bile giysem ciksrdiysam illaki yenisini giyerim sanki kokmuş yb hissederim kirli ..çay severiz ama bardak güzelmiş kız evet bazıları seviyor fincan bardak biriktirmek her modeli almak …
Evet yah o el yıkamak mahvediyor bnm.ellrkm hep yara bere içinde en son çareyi dove sabun alarak buldum mutfağa koyuyorum tabi ne kadra dayanacak bana
deterjanla yıkamaktan iyidir
Vallahi öyle bir şey varsa en bozuk bnm çünkü yeni bir şey izlediğim yok![]()
![]()
Yah kaidnlar hep aynıyız sanırım bende oyke temizlik avcıları tlv çok seviyorum birde pintiler tabi gazagelio yaoamiyoruz o denli şimdi ama olsun ![]()
Benm diger huyumda ellerimi sabunla yikayinca gecmiyo saniyorum sivi sabunla yikiyorum alerjik bunyem war doktor sabun kullancaksin dedi ewe aldim bi kere kullandm dha kullanamadm onu kullannca elimdekiler gitmedi saniyorm illa sivi sabun olck bazen iki kere skıp yikiyorum esimi bile corap konusunda darliyorum bi yere gidip gelnce cikart coraplarini filan diye
Bütün anneler aynı şeyi yaşıyoruz birde kocameve geliyor demez mi sirfy TV acikdiye film izlemeyi bırak da iş yap ağzına vurssim gelio ![]()
![]()
Evet bende eşime ouoe yapıyorum sabah giyour ekmek alıp geliyor at sepete doyorjm kiziyr hwni giydim.diye …am.aiste böyle biule tahriş oluuor açık yara aslında daha çok enfeksiyona davetiye çıkarıyoruz bnm ellerim hep yarik yarık kisin![]()