Birazcik sohbet 💐

Diger garip olan huyumda normalde cay icen bi insan degilim sdce sbh kahvaltida bir brdk icerm bi yere gidince caydanligin ustu sararmissa camsir suyu koyup temizlerim birde wc sine girceksm ewde camsir suyu ararim bulursam dokerim :rofl:

Yah sevda aynıyız kız bn hiremiyroum WC tutuyorum kendimde zaten mümkünse gitmiyor7m hiç bir yere ev gezmesi asla yapmam …AVM falan da sevmiyorum gezmek hasgane bir yere gidince de girmiyorum tutuyor7m :see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey:

:rofl::rofl::rofl:ben yolculuk yapiyorsak opete shele giriyom temiz oldugu icn yoksa yok eltim diyo senin cocugunda ayni olur babasida diyo oyle alistirma tozun topragin icinde buyusun dedim olmaz temiz olmayi ogrenck

Vallahi eşim nasik kızdı araba ile gidleim uçak çok masraflk diye asla kabul egmedim …am a3vet kuum böyle alistirmamak lazım çünkü hastalığa çok meyilli olurlar hiç bir mikropla tanışmamış bir çocuk çok kolay hastalanır .bizim orda çingeneler kışın terliksiz yakın ayak incecik üstler yüz sümük içinde masllahlari var öldürmeyen Allah güçlendiriyor sanırım böyle bir durum iyikide öyle bu denli sorumsuzluga çocuklara bir şey olsa kim ilgilenecek

Gecen annesi gilin yannda esimede kizdm bibkonu acildi bu temiz pis ayirt etmiyo koye gidince herkeste yemek yiyo dedim esimde nolck diyo dedm git surdan bidha yeme dedm kaynanam istanbulda yazlari koydeler dedm bana pis birinden bisey getirme sakin dedm :rofl::rofl::rofl:

Bnm annemde ayniymis zeytini dahi acipda yermis titiz benide oyle alistirmis ewden disari ciksak geri gelnce acile goturrudk hastalnirdin diyo annemde oyle oldugu icn bana gecti bndende kizima gececk bu temizlik huyu

Gecirtke kuzum hastalığa çok yatkın olur inan ki bn evi tahammül edemiyorum ama başa da çıkamıyorum vakit yok ama zaten evimiz de hasta edecek mikrop olmaz sakın oyoe alıştırma en ufak dışarı cikmada hastalanir

@Yasemin1 kuzum minnoş nasıl oldu asida mehvetmis yavrumu

Cnm hala hasta doktora götürdük iki defa en son antibiyotik yazdı ama fayda görmedim öksürüyor Tokur Tokir aşıdan sinra böyle oldu anlamadım gitti aşıdan değildir dedi doktor iki haftadır hasta

Canım izledifim şeyi tekrar izlemek istemiyorum ben herseyn çabuk sıkılan biriyim kıyafet konsuda öyle sveerek alıyorm sinra hevesim kaçıyor neden bilmiyorum terazi burcuyum ben senin burcun ne :smiley:

Yükselen burcunda başak çok takıntı var bende genelde boş vaktim kalmıyor temzilik yapıyorum daha çok

Yavrum yah niye bouke oldu ki acaba,neyse başka bir şey olmaisn da ins soğuk algınlığı geçer inşallah …yok kuzjm bn haftada bir yapıyorum temizlik ancak dip bucak uyuduğu arada ancak küçük işler yemek WC yıka çamaşır at falan sürekli kucak istio

Canım hastalığı uzun sürüyor kışında grip oldu tam bir ay sürmüştü

Be inkide yoe hastalık sandım ama iyice abarttı bu aralar kafasını arkaya atiyo tuaf tuaf kendini yere bırakmaya çalışıyor uyunca besigine koyarken çığlık atıp ağlıyor

Allah Allah emziriyorsun demi mama mi yoksa asko

Emziriyorum canım mama hiç vermedim zaten özel mama yiyebilirmis normal mamalrfan yiyemez alerjiden dolayı çok şükür sütüm yarıyor şuan doktor kilo alisi durursa özel mama yazarız raporlu dedi

Hamdolsjn ,evet alerjisi de var yavrum yah iyi olur inşallah ek gıdaya naisk yiyor mu şimdi bn yoğurda geçtim bugün ikjnci gün pek sevmedi akşam da verdiğim sebzelere ek olarak brokoli ekleyip çorba vereceğim

Dün ilk defa bitaz çorba yedi başta istemedi sonra kabul etti yedi şükür sabahta zorla azcik yumurta verdim onuda gönülsüz az bişey yedi

Ah iyi bari bn yumurtaya cesaret edemedim dhaa biraz daha geçsin vereceğim birde 9 ay da asi vaf ama zorunlu dgeik kızamık asiis yumurta alerjisi olup olmadigini bilmek gerekiyormus bundna vereceğim

Aynen bende sordum hemşireye alerjimiz var diye oda neye var dedi süte dedim oda biseu olmaz yumurtaya varsa yapmıyoruz dedi onzmana kadar denersin yine konuşuruz yumurta dokunursa asi yapmayız dedi bende canım yoğurt peynir veremediğim için bari yumurtayı deneyim dedim 6;ay 18; günlük olduk artık vereyim dedim as yito zaten