Birazcik sohbet 💐

Kızamık salgını arttı diyorlardı vurdursk iyi olur

Yaptirlaim vallah zaten bir yas asisi zorunlu kızamık 9 ay da vuruluyromis ama zorunlu değilmiş bakalım bn sanmıyorum menosum alerjisi olsun çünkü çok yedim bn aşırı yedim olsa anen sutunden de olurdu değil mi

Aynen cnm olsa olurdu bende hep yumurta yedim bişey olması süt ürünü yediğimde kan geliyor

Ama artık yumurta yemekden sıkıldım peynir tereyağı çekiyor cnm yasak gecsede bende yesem

Anladım kuzum peki bu süt alerjisi ne zaman kadar devam edecek

Bilmiyorumki cnm doktora sordum üç ay diyet yap üç ay sinra yine dene belli olmaz diyor ilaç kullansam dedim periboyotik bebeğe faydası olamzmi dedim yok dedi

Ah cnm yah fazla yeme çünkü safra taşına sebebo oluyormuş …bende kusmadan dolayı belki alerji deidker keisntani değildi çıkarken bişi demediler ama bn yine yemiştim uzun bir süre sadce yumurta zaten. Taş olusumu varmış mahevetti beni

Anladım cnm olsun bebiş iyi olsun da inslalah :palms_up_together: oksunvarsin yeme yeterki iyi olsunlar

Geçmiş olsun cnm ben zaten sevmiyoeim yumurta iste arada zorla yiyorum

Aynen cnm 7 aydır diyettyim iste çok nadir arada deniyorum ama hala drvam ediyo

Nasil yani 9 yas kizik 1 yasdadami kizmaik asisi oluyolar

Analdi kuzum olsun başka birşey olmmaisn inslalah bunlsr geçer zamanla …sagolaisn kuzum od agecti gitti çok sukru

Evet evet hemsiremiz dedi kızamık aşısı 9. Ayda da oluyormuş ama zorunlj dgeik bir yasda bir dozu var o zorunlu dedi hemşire hanim

Ben eski dizilere sardım bitiririp bitirip başa sararak tekfar izliyorum sanki bilmiyormus gibi :grinning_face: yeni dizileri izlicek vaktim yok çünkü bebem oturmama müsade etmiyor o yüzden takip edemiyorum pek :grinning_face:

Bende zeytin olan sofraya oturmam hayatta önümde durmayacak. Eşim de çok seviyor aksine dokunamıyorum bile kahvaltı hazırlarken hep eşim koyar yıkar onu asla dokunamam sofrada görsem de oturmam oraya biz yer sofrasında yiyoruz eşim hep önüne alır yere Ordan gizli gizli yer​:joy: çekirdeklerini de kendi alır atar dokunamıyorum

Ben de yazayim .
Ben çorap kadınıyım corapsiz gezince hasta oluyorum .
Simdi eski dizilere bakmayi bende seviyorum hatta 1 aydir gece gunduz karagul dozisi var 8 yil once cekilmis bir dizi onu izliyorum.85 bolume kadar geldim insallh biter.
Kore dizilerini severim ara ara izlerim .
Gece rutinlerim var kizi uyutunca kendime vakit ayırırım. Kitap okurum ,temizlerim odalari ,1000 zikir cekerim,yuzumu jel ile temizlerim ,gunluk tutarim, bunlar benim gunluk rutinlerim . Ve onlari yapmayinca bir yanim eksik oluyor ..aylik ve haftalik plan defterim var ve aylik duygularimi yaziyorum bunlari yapmayinca uzuluyirum . Her ay 1 kitap bitiririm. Sosyal medyada bir kac fenomen var onlarin storylerine gunluk bakarim . YouTube birseyler izlerim bunu da haftanin 4 gunu yaparim merak etgim seyleri araştırmayı seviyorum ..

Burcun ne cnm

Yengecim ben neden sordun ki .

Merak ettim cnm planlisinda basakmi açana dedim bende yükselen basak

Hayırlı bayramlar kuzum nasılsınız minnoş nasik