Ama gerçekten tv olmayınca kendileri çok rahat takılıyorlar bunu bozmamak için 1 saati geçirmiyorum . Yoksa hemen oyuncaklara ilgis azalıyor ve hep istiyorlar
valla canim ben oglumda sunu gördüm hic kasmadim tlf nu tv yi özgür olunca rahat elde edince onun icin bir cazipligi kalmadi yani tlf nu ulasilmaz görmuyor o yuzden ona cekici gelmiyor her zaman yasak olan sey tatlidir dimi ben yasaklamadim simdide yuzüne bakmiyor örnegin bugun is yerinde musterim vardi aglamasin disarisi soguk odadan cikmasin diye tlf nu actim verdim 1 2 sn sonra attı direk disariya yanima geldi tlf lar ortada durur hic eline alip bakmaz cunkü doyuma ulasti istemiyor suan hayir dedigim sakincali seylere gidiyor hep tlf nada hayir deseydim oda ilgisini cekecekti burada yanlis anlasilmak istemem tlf verin iyi anlaminda demiyorum kesinlikle sadece yasak olan hersey tatli cazip geliyor yasak olmayanin yüzüne bakmiyorlar onu demek istiyorum ben tlf na yasak koymadim yüzüne bakmiyor suan
Evet zaten çpk haklısınız hayır denileni ısrarla gözümün içinr içinr baka baka yapıyor ama benimki 19 aylık oldu hep sakladık bu saatten sonra telefon görünce de çok hoşuna gidiyor hiç sıkılacak gibi değil keşke öyle olsa . Tvyi de arada açtığım için cazip geliyor sanırım aürekli açık olsa zaten mecbur sıkılacak . Ama ona da imkanım yok tek büyütünce tvyi sürekli açmaya da koruyır insan çünkü etrafta benden başka kimse yok odaklanıyor
bende gurbette yalnizim canim Rabbim yardimcimız olsun bugunlerde gececek inşallah birde ben çalışıyorum düşün yani o yuzden tlf nu özgür bıraktım oda geri tepti musteri gelse bile hep kucagimda tlf na bakmiyor
Çok güzel olmuş Allah sağlıcakla bu şekilde büyütmeyi nasip etsin inşallah ![]()
aminnn canim hepimizinkini inşallahh Rabbim ayaklarina taş değirmesin![]()
![]()
Dediğim gibi her çocuk farklı ben kendi çocuğumda yaşadığım deneyimi paylaştım eğer böyle belirtiler varsa TV kaynaklı oluyor