Merhaba arkadaşlar sorum biraz değişik ama aklıma takıldı. Ogluma külotlu çorap giyrdirmistim içine havalar soğuk malum bide mavi bir külotlu çorap erkek bebek için araba desenli falan. hastaneye gittiğimizde bir tane teyze gördü yanıma gelip külotlu çorabı erkek bebeğine giydirme iyi olmaz dedi neden teyze ne olur ki dedim sen beni dinle giydirme dedi. Kafama takıldı çünkü kış boyu giydirdim hep bilgisi olan var mı ne olur ki
Teyze nedenini söylese ne olurdu acaba![]()
hiç bilemedim külotlu çorap kızlar daha çok giyer diyerek farklı mı düşündü ki![]()
Hiç bilemedim ne olur dedim sen giydirme dinle beni dedi gitti![]()
aklıma takıldı bide artık erkek bebek için desenler var öylede aldım yani arabalı falan
Evet erkege giydirme derler bende duydum ama sebebini bilmiyorum gelisim acisindan mi acaba malum dar oluyo ama bence kucuk bebeklere kiz erkek giydirmemeli dar cunki rahat olmalilar gelisim acisindan doktorlarda onermiyo bebeklere biras buyuduklerinde giymeliler
Yaa ben kış boyu giydirdim içine bişey olur mu ki açıkçası dinlemedim teyzeyi üşümesin diye de giydirdim içine
merhaba evet erkek bebeklerde zararli canim 1.si bacaklari sardigi icin kan dolasimi yavasliyor ki gece yatarken corap bile giydirmiyoruz an akisi zayiflamasin diye birde kilotlu corap daha cok yavasatiyor 2.si en önemli noktasi sıkı oldugu icin bebegin torbaları bezin ve corabin icinde sıkıştıgı icin zarar görüyir Allah korusun ilerde sperm azligina kisirliga kadar yol aciyor en önemliside bu zaten teyze bunu demek istemis benim kuzenim Ankarada bir hastanede üroloji dr prof benim bebegimde erkek bana özellikle tembih ettigi buydu canim sakin kilotlu corap giydirme simdi birsey olmaz ama ilerde zararini cok görürsun demisti nedenini sordugumda anlarmisti bu sekilde giydirme canim ince bir esofman alti girdir sarmasin
Hemen çıkardım şimdi giydirmistim inşallah bişey olmamıştır çok vicdan azabı çekerim kendimi suclarim bişey olursa
yok Allah korusun birsey olmaz erkek cocugu oldgu icin zaten sıkıntıya gelemez genis rahat bol seyler giydir cocukta cok rahat eder hic kötüyü düsünme birsey olmaz önemli olan bundan sonra giydirme canim
Hemen çıkardım hiç öyle düşünmemistim çok teşekkür ederim iyi ki sormusum o zaman yoksa hala giydirirdm
rica ederim canim hersey birer tecrube yasaya yasaya öğrenecegiz herseyi ben mesela hic altran cıtçıtli badi giydirmedim kucakladigimda gerdiyor zarar gormesin diye atlet bez olarak devam ediyorum aklinda bulunsun![]()
Teşekkür ederim
gerçekten her bebek ayrı tecrübe kızım vardı oğlum oldu ikisi bam başka tecrubeymis. Aslında bende onu düşünüyodum atletleri hep çit çitli o da sıkıştıriyor bebeğim daha ,6 aylık normal atletemi geçmek lazım
Bende üşür diye giydiriyodum teyze öyle diyince burdan sormak istedim iyi ki de sormusum çünkü o açıdan hiç düşünmemiştim kış boyuda giydirdim hep
Ben gece uyurken uyku tulumu patiksiz oldugu icin Corap giydiriyorum zararlı mı? Cıplak.ayakla battaniye de olsa da ayagı usuyor evde sıcak olmasına ragmen… Forumda da pek cok kişi Corapsız yatırmayın diyordu diğer türlü gaz ve karın agrısı yapıyor diye
Yumurtalıklara vs zarar verir düşüncesiyle söylemiş olabilir ama bezleri var zaten bişey olmaz bende hep giydirdim 10 ve 8 yaşında iki tane var bazen hala giydiririm pantolonun içinden kışın havalar buz gibi bizim burda -15 falan bu ara
Külotlu çorap deyince böyle dapdar bişey mi geliyo akıllara hep ben aldığımda 1 beden büyük aliyorum sıkmasın daraltmasin diye kalın polarli olanlardan bacaklarında bez bölgelerinde gayet bol oluyo giydikleri de
ben 5 aydan itibaren gectim canim kucagimiza aldigimizda cıtçıtlı kısmi gerdiriyor yukarıya dogru sıyrıldığı içın bebegi rahatsiz ediyordu 5 ay basladiinda atlet giydirdim canim
bence kilotlu corap giydirmeyin derim ince genis rahat icine birsey giydirin gercekten cok zararliymis erkek bebek icin
cok soguk gunlerde bende corap giydiriyorum ama buyuk genis dar degil cunku uyurken kan akisi hizli devir daim etmesi gerekiyor o yuzden sıkı giydirmeyin ki kan dolasimi rahat olsun su siralar cok soguk bende giydiriyorum ama normale hic giydirmem
Hiç ölçmedim ama normal oda sıcaklığı ayarında 22-24 arasındadır
Ben çorap giydiriyorm bir kaç kez giydirmemistim ayaklarının altı buz giibydi giydirdim artık. Aslında sağlıklı olan giydirmemekmis ama giydiriyorm