-15 nasıl soğuktur bizim en düşük 4-5 derece İzmir malum ama yine soğuk var o yüzden giydiriyodum hep
Genelde kız çocukları giyiyor ya acaba o yüzden mi diyor diye düşünmüştüm bide model olarakta artık erkek bebekler için olanını yapıyorlar mavi arabalı falan öyle bişey giydirmistim o yüzden giydirmeye devam etmiştim ama farklı açıdan hiç düşünmemiştim açıkçası aklıma gelmemişti sağlık problemi yaratacagi
Aklıma şey geldi… teyze geldi söyledi ve gözden kayboldu … neden dedim ama cevap vermeden uzaklaştı gitti… yetişemedim ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sen beni dinle giydirme dedi ve gitti![]()
![]()
Şimdi git ama rüyama gel deseydin… o ne biçim hareket ya… gaipten gelmiş gibi ![]()
Geldiği de bişey değil kafama soru işaretini soktu gitti![]()
Ama en garibini anlatıyım doğum yaptığım ilk aylardı aylık kontrole gitmiştik oğlum hastanede ağlayıp duruyordu orda da bir tane teyze vardı ayağı kırılmış sanırım alcidaydi. Gel okuyum ben ona dedi tamam dedim teyze okudu okudu bebeklere çok nazar değer dedi 10 dk ya biseyi kalmaz merak etme dedi oğlum o gün akşama kadar uyudu eve vardık hâlâ devam etti uyumaya ne okuduysa teyze çok etkiliydi bende okuyorum ama hiç öyle uyuduğunu bilmem
Acaba ne okudu keşke ogrenseydin
bizde faydalanırdık
Eşimde diyor keşke sorsaydin numarasını alsaydın arada gider okuturduk diyo![]()
Aaa nasıl dayaniyorsunuz urfa -4 ömrü hayatımda böyle soğuk görmedik
-16 nedir nasıl soğuktur kim bilir yıllar oldu 4 derecenin altını görmeyeli kara hastet kaldım bende
Bizde kar görmüyoruz kuru soğuk bıçak gibi kesiyor bu sene yağmurda çok az gördük
Bu sene kış geç geldi çok keskin geldi
Buyuk ihtimal yumurtaliklarina zarar verir diye hani yukari dogru toplaniyor ya yumurtaliklari
Insirah okumustur cnku insirah bebekleri sakinlestiriyor bende kizima insirah suresi aciyorum celal balci hoca okuyo sesi cok guzel hemen onunla uyuyor
Insirahtir bende kizima insirah suresi aciyorum sakinlesi uyuyor
Evet ben hiç o açıdan düşünmemiştim giydirmem artik
Olabilir nazar duası nas Felak ayetek Kürsi falan hep açıyorum bende ama inşirah acmamistim şimdi uyutucam açıyim.madem
teşekkür ederim
Celal balci hoca war sesi okdr guzelki o okur kem bile insan boyle duygusallasiyor
Sana ara ara geliyorlar mi ne![]()
