Değişik bir soru 🤭

-15 nasıl soğuktur bizim en düşük 4-5 derece İzmir malum ama yine soğuk var o yüzden giydiriyodum hep

Genelde kız çocukları giyiyor ya acaba o yüzden mi diyor diye düşünmüştüm bide model olarakta artık erkek bebekler için olanını yapıyorlar mavi arabalı falan öyle bişey giydirmistim o yüzden giydirmeye devam etmiştim ama farklı açıdan hiç düşünmemiştim açıkçası aklıma gelmemişti sağlık problemi yaratacagi

Aklıma şey geldi… teyze geldi söyledi ve gözden kayboldu … neden dedim ama cevap vermeden uzaklaştı gitti… yetişemedim :joy::joy::joy:

:smiley::smiley::smiley: sen beni dinle giydirme dedi ve gitti​:smiley::smiley:

Şimdi git ama rüyama gel deseydin… o ne biçim hareket ya… gaipten gelmiş gibi :joy:

Geldiği de bişey değil kafama soru işaretini soktu gitti​:smiley:
Ama en garibini anlatıyım doğum yaptığım ilk aylardı aylık kontrole gitmiştik oğlum hastanede ağlayıp duruyordu orda da bir tane teyze vardı ayağı kırılmış sanırım alcidaydi. Gel okuyum ben ona dedi tamam dedim teyze okudu okudu bebeklere çok nazar değer dedi 10 dk ya biseyi kalmaz merak etme dedi oğlum o gün akşama kadar uyudu eve vardık hâlâ devam etti uyumaya ne okuduysa teyze çok etkiliydi bende okuyorum ama hiç öyle uyuduğunu bilmem

Acaba ne okudu keşke ogrenseydin :grinning: bizde faydalanırdık

Eşimde diyor keşke sorsaydin numarasını alsaydın arada gider okuturduk diyo​:smiley:

Bizim burası bu ara baya sogudu

Aaa nasıl dayaniyorsunuz urfa -4 ömrü hayatımda böyle soğuk görmedik

-16 nedir nasıl soğuktur kim bilir yıllar oldu 4 derecenin altını görmeyeli kara hastet kaldım bende

Bizde kar görmüyoruz kuru soğuk bıçak gibi kesiyor bu sene yağmurda çok az gördük

Bu sene kış geç geldi çok keskin geldi

Buyuk ihtimal yumurtaliklarina zarar verir diye hani yukari dogru toplaniyor ya yumurtaliklari

Insirah okumustur cnku insirah bebekleri sakinlestiriyor bende kizima insirah suresi aciyorum celal balci hoca okuyo sesi cok guzel hemen onunla uyuyor

Insirahtir bende kizima insirah suresi aciyorum sakinlesi uyuyor

Evet ben hiç o açıdan düşünmemiştim giydirmem artik

Olabilir nazar duası nas Felak ayetek Kürsi falan hep açıyorum bende ama inşirah acmamistim şimdi uyutucam açıyim.madem​:smiling_face: teşekkür ederim

Celal balci hoca war sesi okdr guzelki o okur kem bile insan boyle duygusallasiyor

Sana ara ara geliyorlar mi ne​:joy: